خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

آگهی خلاقانه تبلیغاتی ضد سیگار

 

تصویر فوق یک تبلیغ چاپی بسیار خلاقانه و تاثیرگذار است که توسط شرکتFree Picture Film طراحی شده است.

 

این آگهی تبلیغاتی ضد دخانیات برای اولین بار در اوایل سال ‌٢٠٠٧ میلادی در یکی از روزنامه‌های شهر ریاض عربستان سعودی به نمایش درآمد. این آگهی یک نخ سیگار را به تصویر کشیده است که قسمت خاکستر آن تداعی کننده شهری سوخته است. شعار " شما خود و سرزمین خود را می‌سوزانید" به روشنی پیام این آگهی را به مخاطب منتقل می‌کند.


طراح با این تصویر سعی در القای این مفهوم را دارد که فردی که سیگار می کشد خود، خانواده و هم وطنان خود را در آتش خواهد سوزاند. در این اثر تبلیغاتی اصل سادگی به خوبی رعایت شده است. همچنین استفاده خلاقانه از یک متافور تصویری بر تاثیرگذاری آن افزوده است.

 

 

زنان خواننده عرب عامل 70 هزار مورد طلاق در مصر

تحقیقات نشان می دهد : 70 هزار مورد طلاق در مصر تنها به دلیل خوانندگانی چون هیفاء ، هبی ، نانسی عجرم ، الیسا و روبی صورت گرفته است .

 

به گزارش ایونا ، اعلام چنین خبری در واقع زنگ خطری برای مسئولین کشورهای عربی  است و طبق تحقیقات تنها تماشای ویدئو کلیپها و فشن لباس و تبلیغات از ماهواره ها علت اصلی افزایش آمار طلاق در مصر  بوده است .

 

این تحقیقات نشان می دهد مردان پس از ناکامی در زندگی زناشویی برای فرار از آن به دختران عریان ماهواره پناه برده و سعی در بهره جویی نوعی دیگر از لذت جنسی هستند .

 

دکتر عزة کریم رییس مرکز ملی پژوهشهای اجتماعی در قاهره  اشاره کرد که این تحقیقات از افزایش آمار طلاق در کشورهای اردن ، کویت ، امارات و سعودی و اغلب کشورهای عربی خبر می دهد که سبب اصلی آن شبیخون فرهنگی  ویدئو کلیبها و ستارگان برهنه و نیمه برهنه ماهواره ای است که کیان خانواده و زنان را تهدید کرده و مردان را تشویق می کند تا برای تمتع جنسی بیشتر به تعداد بیشتری از زنان متوصل شوند .

 

این تحقیقات به نقل از یکی از این زوجها که عنوان می کند همیشه با همسرش بر سر مقایسه وی با زنان برهنه فیلمها مشاجره داشتند و اکثر مطلقین اعتراف می کنند که علت طلاقشان و گرفتن زنان دیگر توسط همسرانشان همان تماشای زنان برهنه بوده  در حالیکه زنان خودشان در آشپزخانه سرگرم آشپزی و یا کارهای منزل و تربیت فرزندان بوده اند .

 

تحقیقات حاکی از اینست که 90 درصد از ویدئو کلیپها و تبلیغات از بدن زن برای تحریکات جنسی به منظور فروش کالای خود سود می جویند و فقط 8 درصد از آنها به شخصیت زنان توجه می کنند و 80 درصد از تبلیغات بر ارزشهای منفی اخلاقی و 89 درصد از آنها بر ارزشهای منفی اقتصادی  متمرکز شده اند .

 

به گزارش ایونا ، دکتر عزة عنوان می کند تبلیغات نقش اساسی در گسترش فرهنگ و ارزشهای نادرست و ضد اخلاقی دارند .

 

تحقیقات جدید تاکید دارند که آمار طلاق در سعودی از 25 درصد به 60 درصد درخلال 20 سال گذشته رسیده است و در مصر این آمار به 70 هزار مطلقه در سال 2006 رسیده است .

 

در پایان دکتر عزة کریم افزود : ماهواره ها باعث مغشوش شدن افکار مردم گشته و باعث اختلاط حلال و حرام ، درست و نادرست ، اخلاق بد  و خوب در میان مردم شده اند و باید مسئولین قبل از ویرانی جامعه اسلامی فکری برای این وضعیت بنمایند .

بریتنی اسپیرز مسلمان می شود!!

 

مشهد نیوز:بریتنی اسپیرز خواننده مشهور پاپ قصد دارد با عدنان غلیب عکاس پاپاراتزی خود ازدواج کرده و به دین وی، اسلام، بگراید.


این خواننده آمریکایی به دوستان خود گفته که به شدت عاشق این عکاس شده است.به نظر می رسد این خواننده جنجالی که تاکنون دو بار ازدواج کرده، بدون توجه به هشدارهای دوستان و اطرافیان خود همچنان عزمش را برای ازدواج با این مرد مسلمان جزم کرده است.


روزنامه انگلیسی زبان "دیلی استار" چاپ بیروت به نقل از یک منبع نزدیک به وی نوشت: برخی این اقدام "بیریتنی" را نوعی جنون قلمداد کرده اند، اما وی گفته که قصد انجام آن را دارد و برایش مهم نیست که دیگران در مورد او چگونه می اندیشند.


براساس این گزارش بریتنی مایل است مراسم ازدواجش توسط یکی از کشیشان کلیسای ساینتولوژی برگزار شود.


سخنگوی کلیسای ساینتولوژی نیز گفته است که کلیسا آماده اعزام کشیش برای برگزاری جشن عروسی "بریتنی" و شوهر سومش است.

ماجرای آقازاده ها و قطع گازترکمنستان!

 

مشهد نیوز:حسن جلالیان_ علی عسگری نماینده مشهد در جلسه مجمع قرآنی آل یاسین مشهد از شایعاتی گفت که دال برارتباط آقازادگانی با قطع گاز ترکمنستان دارد!

 


علی عسگری تصریح کرد بعضی ها مدعی می شوند که آقازاده های فلانی با سو استفاده از مناسبات خود در تماس تلفنی با مقامات ترکمنستان زمینه قطع گاز این کشور به ایران را فراهم کرده اندتا دولت احمدی نژاد با چالش مواجه شود،وی هشدار داد که کسانی چنین شایعاتی را مطرح می کنند چرا مصادیق خود را مشخص نمی کنند.


عسگری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فشارفدراسیون فوتبال برای حضور زنان در ورزشگاههای ایران تصریح کرد:این فشار در زمان دولت خاتمی نیز وجود داشت ولی دولت وقت با در نظر گرفتن شرایط جامعه به آن تن نداد ولی در زمان دولت اصول گرا رئیس جمهور دستور حضور زنان را صادر کرد.


وی یادآور شد وقتی من در مجلس این حضور زنان در ورزشگاه را تذکر دادم خیلی تحت فشار قرار گرفتم، ولی همان موقع که مذاکرات مجلس به صورت مستقیم از رادیوپخش می شد مرحوم آیت ا... فاضل لنکرانی سخنان من را شنیده بودندو مراتب خرسندی و تبریک خود را از طریق فرزندشان ابلاغ کردند.


عسگری در ادامه به سالهای اقامتش در فرانسه گفت من در فرانسه شاهد حداقل حجم تبلیغ برای فوتبال زنان بودم حال چگونه تیم فوتبال زنان با پرچم جمهوری اسلامی و پوشش آنچنانی را ببینم و اعتراض نکنم، وی افزود اگراین موارد در زمان دولت قبلی اتفاق می افتاد زمین را به آسمان نمی دوختیم؟!


عسگری با انتقاد از سطح پائین تحمل بعضی از مسئولان گفت بدترین نوع فساد این است انقاد به خود را به انتقاد به رهبری تلقی و اعتراض کنیم.

نامه های مردمی به رفسنجانی سر از خیابان درآورد!

تعدادی از نامه هایی که توسط مردم و دانشجویان خرم آباد به هاشمی رفسنجانی و جاسبی تحویل داده شده بود، در یکی از خیابانهای این شهر پیدا شد.


 

به گزارش رجانیوز، این نامه ها در تاریخ 27 آذر سال جاری در جریان سفر هاشمی و جاسبی به خرم آباد، ارائه شده بود.

 

تخفیف شهریه دانشگاه آزاد، انتقال دانشجویی، درخواست کمک مالی و مواردی از این دست، عمده ترین مطالبات مکتوب در این نامه هاست که نگارندگان آن از رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس دانشگاه آزاد تقاضای کمک کرده اند.

 

این نامه ها هنگام حضور هاشمی رفسنجانی و جاسبی در خرم آباد، تحویل متصدیان جمع آوری نامه های مردمی شده بود اما به جای اینکه برای بررسی و ترتیب اثر دادن همراه با هواپیمای اختصاصی حامل این افراد به تهران انتقال داده شود، از یکی از خیابانهای خرم آباد سر درآورد!

 

نامه ها در مسیر خیابان منتهی به فرودگاه ریخته شده بودند که نظر یک شهروند خرم آبادی را جلب کرده و وی پس از مطالعه نامه ها متوجه این موضوع شد.

 

گفتنی است مخالفان دولت همواره دولت را به سبب جمع آوری نامه های مردمی در سفرهای استانی مورد انتقاد قرار داده و از این اقدام به افزایش توقع مردم یاد کرده اند.

 

با این حال، علیرغم جمع آوری تعداد زیادی نامه در جریان هر سفر استانی، تاکنون اتفاقی مشابه مورد فوق سابقه نداشته و تمامی نامه ها پس از انتقال به تهران در مرکز رسیدگی به شکایات مردمی نهاد ریاست جمهوری مورد رسیدگی و ارجاع به نهادها و سازمان های مربوطه قرار می گیرند.

منبع : رجانیوز

بازی شیرین اسکار 2008 آغاز شده است

برگه‌های رای‌گیری هفته پیش برای اعضاء آکادمی علوم و هنرهای سینمایی ارسال شد اما وقتی خودمان می‌توانیم پیش‌بینی کنیم، چه نیازی هست تا روز 22 ژانویه (دوم بهمن) منتظر اعلام اسامی نامزدهای اسکار هشتادم بمانیم؟.

سان فرانسیسکو کرونیکل اعلام کرد آنچه در پی می‌آید فهرستی از نامزدهای احتمالی اسکار امسال است که در چهار رده طبقه‌بندی شده‌اند.
"سرقفلی‌ها" افراد یا فیلم‌هایی هستند که نامزدی آنها حتمی است و نامزد نشدن آنها باعث تعجب می‌شود.
"مبالغه‌شده‌ها" فیلم‌ها یا هنرمندانی هستند که نامزدی احتمالی آنها به خاطر شهرت یا شرایط و نه ویژگی واقعی کارشان است. وقتی نام آنها به عنوان نامزدهای دریافت جایزه اعلام می‌شود عصبی می‌شوید و وقتی برنده می‌شوند و پس از دریافت جایزه مانند جولیا رابرتز سخنانی خودپسندانه به زبان می‌آورند، عصبانیت شما بیشتر می‌شود.
"دست‌کم‌گرفته‌شده‌ها" آدم‌ها یا فیلم‌هایی که تقریبا هیچ شانسی برای نامزد شدن ندارند، حتی اگر حداقل بیشتر از سه نفر از نامزدهای نهایی استحقاق داشته باشند. سال‌ها بعد از آنها به عنوان فیلم‌ها یا نقش‌آفرینی‌های ماندگار یاد می‌شود و همه فیلمی مانند "بوی خوش زن" را فراموش می‌کنند جز اینکه چقدر درباره آنها بی‌جهت مبالغه شد.
"بازنده دوست‌داشتنی": نمونه آن فیلمی مانند "سیبیسکت" یا بازیگری نوجوان مانند آبیگیل برسلین است. در این مورد فیلم یا فرد مضمون کوهی از مطبوعات هستند. معمولا یک کودک است که چیزی از او نشنیده‌اید یا یک بازیگر پیر که حداقل 15سال است خبری از او ندارید. این جور نامزدها احتمالا لباسی می‌پوشند که مناسب آنها نیست یا صدها مصاحبه می‌کنند و وقتی بالاخره پاکت باز و برنده اعلام می‌شود، آنها روی صندلی خود می‌مانند و دیگر هیچ وقت نامزد نمی‌شوند.
اما نامزدهای احتمالی هشتادمین دوره مراسم اعطاء جایزه اسکار به برگزیدگان آکادمی علوم و هنرهایی سینمایی از نگاه منتقد سان فرانسیسکو کرونیکل عبارتند از:
بهترین بازیگر مرد:
سرقفلی: دانیل دی لوئیس، "خون بپا می‌شود"؛ جرج کلونی، "مایکل کلیتن"؛ جانی دپ، "سوئینی تاد: آرایشگر شیطان‌صفت خیابان فلیت"؛ مبالغه‌شده: دنزل واشینگتن ، "گانگستر آمریکایی" / دست‌کم‌گرفته‌شده: بنیچیو دل تورو ، "چیزهایی که در آتش از دست دادیم"؛ فیلیپ سیمور هافمن ، "پیش از آنکه شیطان بفهمد مرده‌ای" / بازنده دوست‌داشتنی: جیمر مک‌آووی، "تاوان"
جزئیات: دی لوئیس هر 22 سال یکبار فیلم بازی می‌کند، بنابراین حضور او در این فهرست قطعی است و اهمیتی هم ندارد لهجه‌اش در "خون بپا می‌شود" چقدر گوشخراش است. کلونی و دپ هم هر دو برای برنده شدن بخت دارند و شاید هم لیاقت دریافت جایزه را داشته باشند. در این بخش جا برای نامزدهایی هم هست که از ناکجاآباد سر برمی‌آورند، نامزدهایی مانند امیلی هیرش در "درون طبیعت وحشی" یا جاش برولین در "پیرمردها کشوری ندارند".
بهترین بازیگر زن:
سرقفلی: جولی کریستی، "دور از او"؛ ماریون کوتیلارد ، "زندگی به رنگ صورتی"؛ آنجلینا جولی، "قلب توانا" / مبالغه‌شده: کایرا نایتلی، "تاوان" / دست‌کم‌گرفته‌شده: اشلی جاد، "حشره" / بازنده دوست‌داشتنی: ایمی آدامز، "طلسم‌شده"؛ الن پیج، "جانو"
جزئیات: نقش‌آفرینی نایتلی در "تاوان" بد نیست، اما قطعا خیلی هم برجسته نیست، ضمن اینکه او در سالی در این فیلم بازی کرده که شاهد نقش‌آفرینی‌های فوق‌العاده از بازیگران زن بودیم. پیج و کریستی هر دو ارزش دریافت جایزه را دارند. همینطور جاد و لورا لینی ستاره "سویج‌ها" که هر دو بعید است نامزد اسکار شوند.
بهترین بازیگر مرد نقش مکمل:
سرقفلی: تام ویلکینسن، "مایکل کلیتن"؛ خاویر باردم، "پیرمردها کشوری ندارند"؛ فیلیپ سیمور هافمن ، "جنگ چارلی ویلسن"
مبالغه‌شده: جان تراولتا، "اسپری مو" / دست‌کم‌گرفته‌شده: جف دانیلز، Lookout؛ بن فاستر، "قطار سه و 10 دقیقه به یوما"
بازنده دوست‌داشتنی: هال هالبروک، "درون طبیعت وحشی"
جزئیات: در این بخش نیز نقش‌آفرینی‌های برجسته فراوان دیده می‌شود و در این بین ویلکینسن و باردم بیشترین شانس را برای دریافت جایزه دارند، هر چند هافمن و هالبروک هم بسیار عالی ظاهر شده‌اند. دانیلز و پیتر فاندا و فاستر بازیگران فیلم "قطار سه و 10 دقیقه به یوما" هم هستند، اما بخت چندانی ندارند.
بهترین بازیگر زن نقش مکمل:
سرقفلی: کیت بلانشت، "من اینجا نیستم"؛ تیلدا سوئینتن، "مایکل کلیتن"؛ سوارس رونان، "تاوان" / مبالغه‌شده: جولیا رابرتز، "جنگ چارلی ویلسن"؛ "ونسا ردگریو ، "تاوان" / دست‌کم‌گرفته‌شده: جنیفر گارنر ، "جانو" / بازنده دوست‌داشتنی: ایمی رایان ، "رفته، عزیزم، رفته"
جزئیات: بلانشت، سوئینتن و به خصوص رونان بسیار عالی ظاهر شده‌اند. رایان هم استحقاق نامزدی را دارد، اما کمتر کسی او را می‌شناسد یا فیلمش را دیده است. اگر ردگریو برای پنج دقیقه نشستن روی صندلی در فیلم "تاوان" نامزد اسکار شود، می‌توان این جوایز را واقعا فریبکارانه دانست.
بهترین فیلمنامه غیراقتباسی:
سرقفلی: تونی گیلروی، "مایکل کلیتن"؛ کلی مسترسن، "پیش از آنکه شیطان بفهمد مرده‌ای"؛ دایابلو کدی، "جانو" / مبالغه‌شده: دیوید بنیوف، "بادبادک باز" / دست‌کم‌ گرفته ‌شده: جاد آپاتو، "باردار" / بازنده دوست‌داشتنی: سارا پولی، "دور از او"
جزئیات: گیلروی که خودش "مایکل کلیتن" را کارگردانی کرده، استحقاق برنده شدن را دارد که شاید تنها اسکار این فیلم عالی و احتمالا بهترین فیلم سال 2007 باشد. در این بین کدی برای "جانو"، آپاتو برای "باردار" و براد برد برای "راتاتوی" هم هستند که البته احتمالا "جانو" تنها فیلمنامه‌ای است که امکان دارد نامزد شود.
بهترین فیلمنامه اقتباسی:
سرقفلی: جوئل و ایتن کوئن، "پیرمردها کشوری ندارند"؛ کریستوفر همپتن، "تاوان"؛ پل تامس اندرسن، "خون بپا می‌شود" / مبالغه‌شده: آرون سورکین، "جنگ چارلی ویلسن" / دست‌کم‌گرفته‌شده: رانلد هاروود، "زنگ شیرجه و پروانه" / بازنده دوست‌داشتنی: شان پن، "درون طبیعت وحشی"
جزئیات: حکایت باراک اوباما و هیلاری کلینتن است. "پبرمردها کشوری ندارند" اول مورد توجه قرار گرفت، اما "خون بپا می‌شود" نقدهای خوبی دریافت کرده و شاید صدرنشین رقابت باشد. هر چند برای کمتر کسی اهمیت دارد، چون هنگام اعطاء جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی در مراسم اسکار همه از فرصت استفاده می‌کنند بروند دستشویی!
بهترین کارگردان:
سرقفلی: ایتن و جوئل کوئن، "پیرمردها کشوری ندارند"؛ جو رایت، "تاوان"؛ پل تامس اندرسن، "خون بپا می‌شود" / مبالغه‌شده: مایک نیکولز، "جنگ چارلی ویلسن" / دست‌کم ‌گرفته‌شده: براد برد، "راتاوی" / بازنده دوست‌داشتنی: جولین شنیبل، "زنگ شیرجه و پروانه"
جزئیات: رقیب اصلی برادران کوئن، رایت و نه اندرسن است که به جرات فیلم بهتری ساخته، اما شاید برای پیشینه فیلمسازی عجیب و غریب‌اش قدر نبیند. سیدنی لومت ("پیش از آنکه شیطان بفهمد مرده ای")، تیم برتن ("سوئینی تاد") و شان پن ("درون طبیعت وحشی") هرسه می‌توانند بازنده‌های دوست‌داشتنی این بخش باشند.
بهترین فیلم:
سرقفلی: "خون بپا می‌شود"، "تاوان"، "پیرمردها کشوری ندارند" / مبالغه‌شده: "گانگستر آمریکایی" / دست‌کم‌گرفته‌ شده: "مایکل کلیتن" / بازنده دوست‌داشتنی: "جانو"
جزئیات: حرف و حدیث درباره "تاوان" زیاد است، اما "پیرمردها کشوری ندارند" عملکردی بهتر داشته است. حواستان به "جانو" و "سوئینی تاد" هم باشد که احتمالا نامزد می‌شوند، اما عملا شانسی ندارند. اگر "گانگستر آمریکایی"، "جنگ چارلی ویلسن" و "بادبادک‌باز" در میان نامزدها نباشند، بقیه استحقاق دریافت جایزه را دارند.
بهترین فیلم انیمیشن:
سرقفلی: "راتاتوی"، "فیلم زنبور" / مبالغه‌شده: "شرک سوم" / دست‌کم‌گرفته‌شده: "موج سواری" / بازنده دوست‌داشتنی: "فیلم سیمپسن‌ها"
جزئیات: "راتاتوی" گزینه اول است. به لحاظ تکنیکی و ویژگی‌های هنری هیچ فیلم دیگری به پای آن نمی‌رسد. "موج‌سواری" به جرات دومین انیمیشن خوب سال 2007 است، اما برای نامزد شدن شانسی ندارد. "فیلم زنبور" و "شرک سوم" فیلم‌هایی متوسط هستند، اما هر دو احتمالا نامزد می‌شوند. "فیلم سیمپسن‌ها" ارزش نامزد شدن را دارد، اما نه دریافت اسکار را.

منبع: جام جم

چند خبر سرگرمی کوتاه سال 2007


یک مرد آلمانی مدت 2 سال جسد مادرش که در سن 92 سالگی به مرگ طبیعی درگذشته بود را روی صندلی محبوبش در آپارتمان مسکونی‌اش نگهداری کرد،

زیرا عرضه برگزاری مراسم ترحیم و تشییع او را نداشت. مسلما بوی ناگوار جسد در حال فساد نیز او را در این مدت ناراحت نکرده بود.


- پلیس شهر کایزرسلاترن آلمان پس از شکایت همسایگان از رایحه تعفن‌آوری که از یکی از آپارتمان‌های این مجتمع مسکونی برمی‌خاست، در آپارتمان را شکسته و وارد آن شدند. آنها ابتدا تصور می‌کردند با جسد یک مرده مواجه شوند اما خود را با مردی مواجه دیدند که بوی پاهایش حتی از یک لجن‌زار نیز تعفن‌آورتر بوده و در میان انبوهی لباس و ملحفه چرک و کثیف روی تخت خوابیده بود.
- مسافران یک تراموای شهر زاگرب، پایتخت کرواسی متوجه هیچ چیز نشدند. در حالی که یک مرد مسافر در این تراموا درگذشته بود، 6 ساعت بعد راننده تراموا در پایان ساعت کاری‌اش متوجه جسد شد.


- یک زن مالزیایی 76 ساله که در جنوب تایلند ساکن بود 25 سال پیش هنگام سوار شدن به یک اتوبوس مسافری اشتباه کرد و به شمال این کشور رفت. زن بینوا چون فقط به لهجه محلی صحبت می‌کرد و سواد نداشت 25 سال در شمال تایلند سرگردان بود تا این که سرانجام برحسب تصادف توانست پس از این مدت طولانی خانواده‌اش را بیابد.


- پختن فلفل‌های قرمز تند در یک رستوران تایلندی در یک خیابان مرکز شهر لندن موجب یک هشدار ضدتروریستی شد و انبوه ماموران امنیتی به این خیابان سرازیر شدند. فروشگاه‌های تعطیل و منازل مسکونی تخلیه شدند. بوی تند و دود غلیظ به اندازه‌ای شدید بود که پلیس تصور کرد که با یک عملیات تروریستی شیمیایی مواجه شده است. سرانجام مشخص شد آشپز رستوران تایلندی فلفل‌های قرمز را برای تهیه یک خمیر «چیلی» آماده می‌کرده است.
- شهردار شهر پالرمو در سیسیل ایتالیا 110 راننده اتوبوس فاقد گواهینامه رانندگی را استخدام کرد. شهردار که این افراد را روز قبل از انتخابات شهرداری استخدام کرده بود، گفت: فعلا نمی‌توان از آنها استفاده کرد تا زمانی که گواهینامه رانندگی را بگیرند. البته حقوق آنها تا آن زمان پرداخت خواهد شد!»
- یک مرد سعودی که زنش را هنگام تماشای تلویزیون غافلگیر کرده بود، از دادگاه تقاضای طلاق کرد. او گفت، همسرش در یک اتاق به تنهایی برنامه‌ای که مجری آن مرد بوده را تماشا می‌کرد، بنابراین باید او را طلاق دهد. - یک چینی که دیگر تحمل همسر و مادرزنش را نداشت از یک کلانتری پلیس درخواست پناهندگی کرد و چون کلانتری تقاضای پناهندگی او را رد کرد، دست به سرقت یک دوچرخه زد تا زندانی شود. او گفت، می‌خواهم به زندان و حتی به یک اردوگاه کار بروم زیرا از این زندگی بهتر است و در ضمن یک حرفه تازه را یاد می‌گیرم!


منابع: خبرگزاری‌های رویترز و فرانس پرس