خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

ماجرای آقازاده ها و قطع گازترکمنستان!

 

مشهد نیوز:حسن جلالیان_ علی عسگری نماینده مشهد در جلسه مجمع قرآنی آل یاسین مشهد از شایعاتی گفت که دال برارتباط آقازادگانی با قطع گاز ترکمنستان دارد!

 


علی عسگری تصریح کرد بعضی ها مدعی می شوند که آقازاده های فلانی با سو استفاده از مناسبات خود در تماس تلفنی با مقامات ترکمنستان زمینه قطع گاز این کشور به ایران را فراهم کرده اندتا دولت احمدی نژاد با چالش مواجه شود،وی هشدار داد که کسانی چنین شایعاتی را مطرح می کنند چرا مصادیق خود را مشخص نمی کنند.


عسگری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فشارفدراسیون فوتبال برای حضور زنان در ورزشگاههای ایران تصریح کرد:این فشار در زمان دولت خاتمی نیز وجود داشت ولی دولت وقت با در نظر گرفتن شرایط جامعه به آن تن نداد ولی در زمان دولت اصول گرا رئیس جمهور دستور حضور زنان را صادر کرد.


وی یادآور شد وقتی من در مجلس این حضور زنان در ورزشگاه را تذکر دادم خیلی تحت فشار قرار گرفتم، ولی همان موقع که مذاکرات مجلس به صورت مستقیم از رادیوپخش می شد مرحوم آیت ا... فاضل لنکرانی سخنان من را شنیده بودندو مراتب خرسندی و تبریک خود را از طریق فرزندشان ابلاغ کردند.


عسگری در ادامه به سالهای اقامتش در فرانسه گفت من در فرانسه شاهد حداقل حجم تبلیغ برای فوتبال زنان بودم حال چگونه تیم فوتبال زنان با پرچم جمهوری اسلامی و پوشش آنچنانی را ببینم و اعتراض نکنم، وی افزود اگراین موارد در زمان دولت قبلی اتفاق می افتاد زمین را به آسمان نمی دوختیم؟!


عسگری با انتقاد از سطح پائین تحمل بعضی از مسئولان گفت بدترین نوع فساد این است انقاد به خود را به انتقاد به رهبری تلقی و اعتراض کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد