خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

"مجنون لیلی" پرفروش ترین فیلم اکران نوروز تا به حال

فیلم «مجنون لیلی» قاسم جعفری تا ششم فروردین‌ماه پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروزی بوده است.

علی سرتیپی ـ پخش‌کننده‌ی این فیلم ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فروش «مجنون لیلی» را تا شب گذشته (ششم فروردین‌ماه) در 22 سینما تهران، 3/1 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: اکران این فیلم از روز اول فروردین‌ماه به‌صورت محدود آغاز و به مرور به تعداد سینماهای آن افزوده شد.

وی با اشاره به فیلم «زن دوم» به کارگردانی سیروس الوند به‌عنوان دیگر فیلمی که توسط فیلمیران اکران شده است، اظهار داشت: این فیلم پس از شش روز در 10 سینمای تهران، 35 میلیون تومان فروخته است. همچنین فروش آن در سینما آزادی نیز روزبه‌روز بهتر می‌شود.

مصطفی شایسته ـ پخش‌کننده‌ی فیلم «دایره زنگی» به کارگردانی پریسا بخت‌آور ـ نیز فروش این فیلم را 60 میلیون تومان اعلام کرد و به خبرنگار ایسنا گفت: اکران این فیلم از دوم فروردین‌ماه در 22 سینمای تهران آغاز شد و با توجه به این‌که هیچ تبلیغی برای آن انجام نشد، فروش بسیار رضایت‌بخش است.

وی ادامه داد: به‌دلیل ترافیکی که برای چاپ کپی‌ها داشتیم، پیش از نوروز موفق به تبلیغات شهری و تلویزیونی نشدیم که با مساعدت مدیر بازرگانی صداوسیما، تبلیغات فیلم از امروز آغاز خواهد شد.

فیلم «به همین سادگی» رضا میرکریمی دیگر فیلم اکران نوروزی است که تاکنون خبرنگار ایسنا موفق به گرفتن آمار فروش آن نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد