خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

سقوط با سرعت نور، سرنوشت اخلاقی جامعه آمریکا!

این مرکز اعلام کرده است که نزدیک به یک سوم از دختران جوان آمریکایی پیش از رسیدن به 20 سالگی تجربه یک بار حاملگی را دارند و این معضلی است که جامعه آمریکا را که به شدت مذهبی است، تهدید کرده و آن را در معرض سقوط قرار داده است.

در حالی که موضوع حاملگی جنجالی دختر معاون اول مک کین، صدرنشین رسانه‌های دنیا شده است، خبرها حکایت از آن دارد که این معضل از تسویه حساب انتخاباتی بیرون بوده و یکی از معضلات جامعه مذهبی آمریکا به شمار می‌رود.

به گزارش سرویس بین‌الملل «تابناک» به نقل از «بی.بی.سی» انگلیسی، مسأله بریستول، دختر هفده ساله خانم سارا پالین، معاون جوان و تازه‌کار انتخاباتی مک کین، که به همراه شوهرش برای عقب نماندن از ژست‌های انتخاباتی، از بارداری زودهنگام و به دور از شأن دخترش ابراز خوشحالی کرده، معضلی است که جامعه آمریکا را که به شدت مذهبی است، تهدید کرده و آن را در معرض سقوط قرار داده است.

به نوشته «بی.بی.سی»، بر اساس تحقیقات مرکز سلامت آمریکا، بین سالهای 2002 تا 2005، سالانه بیش از 750 هزار مورد حاملگی دختران زیر 20 سال گزارش شده است.
این مرکز همچنین اعلام کرده است که نزدیک به یک سوم از دختران جوان آمریکایی پیش از رسیدن به 20 سالگی تجربه یک بار حاملگی را دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد