خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

رضویان: اکشن«دور زدن ممنوع» را با یکی از قهرمانان رالی می‌سازم

جواد رضویان گفت: مجموعه تلویزیونی «دور زدن ممنوع» را با محوریت حوادث رانندگی برای پخش در ایام نوروز کارگردانی می‌کنم. «جواد رضویان» با بیان این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: مجموعه تلویزیونی «دور زدن ممنوع» در 14 یا 15 قسمت با مشارکت معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه ساخت این سریال برای نوروز در شبکه دو سیما تصویب شده، افزود: داستان این سریال را «امیر عباس پیام» نوشته و موضوع آن کاملا جدید است و محتوای آن درباره حوادثی است که معمولا به علت رعایت نکردن قوانین روی می‌دهد . از حال و هوایی اکشن برخوردار است.



وی ادامه داد: برای اینکه با فضای ساخت چنین سریال‌هایی آشنا شوم تا به حال بیش از 70 فیلم سینمایی با موضوع اتومبیل رانی دیده‌ام و روی ساخت آن به اندازه کافی فکر کرده‌ام و امیدوارم بتوانم به خوبی از عهده ساخت آن بربیایم.

رضویان درباره بازیگرانی که در این مجموعه تلویزیونی حضور خواهند داشت، اظهار داشت: کاملا روی گروه بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم فکر کرده‌ام اما چون هنوز قراردادی بسته نشده و حضور هیچ کس قطعی نیست ترجیح می‌دهم نامی از آنها ذکر نکنم. فقط می‌توانم بگویم که یکی از دوستان که قهرمان رالی کشور و قهرمان سوم فرمول یک در قطر است به عنوان بدلکار و یا حتی یکی از شخصیت‌ها در کار حضور خواهد داشت.
وی درباره زمان آغاز ساخت سریال نیز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کار پیش تولید را اوایل آذرماه آغاز خواهیم کرد و از اوایل دی ماه کار تصویربرداری کار شروع خواهد شد.
مجموعه تلویزیونی «مامور بدرقه» به کارگردانی «سعید سلطانی» آخرین فعالیت تلویزیونی «جواد رضویان» محسوب می‌شود که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 23 از شبکه تهران به روی آنتن می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد