خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

ستاره فیلم‌های غیر اخلاقی نقش زن بوش را ایفا خواهد کرد

این فیلم الیور استون با نام «W» زندگینامه جورج بوش است که نقش رئیس جمهور آمریکا را نیز «جاش برولین» بازی خواهد کرد. خانمی که برای ایفای نقش لورا بوش انتخاب شده است با نام کوچک الیزابت که جدیدترین فیلم غیر اخلاقی وی 31 اکتبر اکران خواهد شد.

الیور استون کارگردان سرشناس آمریکایی در فیلم جدید خود قصد دارد از یک ستاره فیلم‌های مستهجن برای ایفای نقش بانوی اول آمریکا استفاده کند.




به گزارش سرویس بین‌الملل «تابناک» به نقل از آسوشیتدپرس از تورنتو،‌ این فیلم الیور استون با نام «W» زندگینامه جورج بوش است که نقش رئیس جمهور آمریکا را نیز «جاش برولین» بازی خواهد کرد. خانمی که برای ایفای نقش لورا بوش انتخاب شده است با نام کوچک الیزابت که جدیدترین فیلم غیر اخلاقی وی 31 اکتبر اکران خواهد شد.

این بازیگر 34 ساله در گفت‌وگویی در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو گفت: من خوشحالم که هالیوود من را فراموش نکرده است و بیرون آمدن این دو فیلم تقریبا در به صورت هم زمان، نشانه‌ای از همین امر است.
وی ادامه داد: من همیشه در نقش‌هایم احساس بانوی اول را داشتم و لورا بوش نقشی بسیار طبیعی برای من است. من احترام خاصی را برای وی به عنوانی کسی که نقشش را باید ایفا کنم قایلم. ضمن اینکه من علاقه شدیدی را هم به جاش برولین دارم و ما در قالب زوج اول آمریکا می توانیم عشق واقعی بوش و همسرش را نشان دهیم.

فیلم «w‌» زندگی جرج بوش را از زمانی آغاز می‌کند که در زمان ریاست جمهوری پدرش در دانشگاه «ییل» تحصیل می‌کند و تا زمان حملات 11 سپتامبر و جنگ عراق ادامه می‌یابد.

الیزابت که ظرف 2 ماه از یک بازیکر فیلم‌های مستهجن به بانوی اول آمریکا تبدیل شده است، گفت: در قلب فیلم ماجرای عشقی پررنگی وجود دارد. داستان یک پدر و یک پسر و عشق بزرگتر میان جورج و لورا. این دو در این فیلم زوج بسیار بزرگی هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد