خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

بیل گیتس در صدر فهرست میلیاردرها

ایسکانیوز: بنیانگذار مایکروسافت در صدر فهرست سالانه میلیاردرهای آمریکایی مجله فوربس قرار گرفت.
بر اساس فهرست مجله فوربس ثروت بیل گیتس 57 میلیارد دلار اعلام شده است.
گیتس با این که عنوان پولدارترین فرد جهان را به کارلوس اسلیم مکزیکی واگذار کرد اما همچنان جایگاه نخست خود در آمریکا را حفظ کرده است.
بر اساس این گزارش پل آلن که به همراه بیل گیتس مایکروسافت را تاسیس و آن را به غول نرم‌افزاری جهان تبدیل کرد در جایگاه دوازدهم این فهرست قرار دارد.
بیل گیتس چند ماه قبل از شغل تمام وقت خود در مایکروسافت کناره‌گیری کرد تا وقت خود را در امور بشردوستانه در بنیاد خیریه‌ای صرف کند که به همراه همسرش آن را اداره می‌کند.
این شرکت نرم‌افزاری اکنون به وسیله استیو بالمر، همکلاسی سابق گیتس در دانشگاه هاروارد اداره می‌شود که در رده ی پانزدهم فهرست فوربس جای گرفته است.
مایکل دل، بنیانگذار شرکت سازنده‌ی رایانه‌ی دل در جایگاه یازدهم 400 آمریکایی پولدار فوربس قرار دارد. سرگی برین و لاری پیج، بنیانگذاران گوگل در رده‌ی سیزدهم و چهادرهم این فهرست قرار گرفتند.
جیمز گودنایت، بینیانگذار SAS و جفری بزوس، بنیانگذار آمازون جایگاه سی و سوم را سهیم شده و پی امیدیار، بنیانگذارeBay جایگاه پنجاه و چهارم، اریک اشمیت، رییس گوگل پنجاه و نهم و استیو جابز، رییس اپل شصت و یکم این فهرست را به خود اختصاص دادند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد