خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

معرفی دو گوشی جدید از نوکیا

شرکت نوکیا دو مدل جدید از گوشی‌های سری N را به معرض نمایش گذاشت، نوکیا N79 که تلفیقی است از طراحی بسیار جالب و مد روز با یک کامپیوتر چندمنظوره، وگوشی نوکیا مدلN85 جدیدترین گوشی سری N که با کامپیوتر چندرسانه‌ای خود حرف آخر را در انواع بازی ها و سرگرمی‌های موبایل می‌زند.




نوکیا مدل N79
نوکیا N79 صرف نظر از ظاهر زیبا و قشنگش درحقیقت یک مجموعه‌ای از تکنولوژیست. مجموعه ایست از فناوری‌های جدید شامل سیستم یک پارچه ناوبری، پخش موسیقی با رادیوی FM ،اتصال به اینترنت با سرعت بالا، جست‌وجوی سریع در اینترنت، بازی‌های معروف N-Gage همراه با دوربین 5 مگا پیکسلی مجهز به عدسی کارل زایس.
انتظار می‌رود این گوشی در سه ماهه آخر سال 2008 با قیمت تقریبی 350 یورو بدون احتساب مالیات و یارانه روانه بازار گردد.


nokia-N79







«نوکیا N79 ظاهری زیبا وشکیل را با مجموعه ای از فناوری‌های روز تلفیق کرده است و به کاربران این امکان را می‌دهد که موضوعات مورد علاقه خود را کشف کنند یا خاق کنند وبا سایر دوستانشان به اشتراک بگذارند. این گوشی برای کسانی طراحی شده است که علاوه بر قدرت بالای گوشی میخواهند از نظر ظاهری نیز یک گوشی جذاب داشته باشند.این تعادل بین کارکرد گوشی وزیبائی ظاهری آن یک گام بزرگی به جلو بعد از ارائه گوشی‌های معروف N72 و N73 نوکیاست.»
این بخشی از سخنان آقای استیو لویس ریاست بخش GTM نوکیا در خاورمیانه و شمال آفریقا بود.

نوکیا مدل N79 با جلد‌های هوشمند که براحتی تعویض میشوند در 5 رنگ شاد عرضه شده است: آبی روشن ،قهوه ای تیره،سبز زیتونی،سفید و قرمز .تلفیقی از سه تا از این رنگها همراه با این مدل به بازار عرضه میشود.
مجموعه عکسها ، موسیقی وسیستم ناوبری نوکیا مدل N79 همراه با HSDPA با سرعت 3.5 گیگا وWi-Fi این امکان را به کاربر میدهد که به سادگی وسریع اطلاعات دریافتی خود از وب سایتها یا بلاگ را با دیگران به اشتراک بگذارد.

تکنولوژی بی نظیری که در این مدل گوشی بکار گرفته شده به معنی دسترسی آسان کاربران به طیف وسیعی از خدمات متنوع می‌باشد.
شما میتوانید به اجتماعات آنلاین مثل Ikbis یا You Tube دسترسی داشته و یا از خدمات آنلاین نوکیا از قبیل نقشه‌های نوکیا ویا بازی‌های معروف N-Gage استفاده نمائید.

دوربین 5 مگا پیکسلی این مدل که مجهز به عدسی کارل زایس ، فلاش LEDدوبله است قادر به تهیه عکس‌ها و ویدئو شفاف با کیفیت بالا بوده وبدون نیاز به کامپییوتر میتوان عکسها را در جا اصلاح کرد.همچنین میتوان عکسها را در مکان‌های مورد نظر در نقشه الصاق کرد.علاوه بر آن گوشی نوکیا مدل N79 دارای یک حافظه جانبی به ظرفیت 4 گیگا بایت است و شما را قادر میسازد عکسها و آهنگ‌های بیشتری را ذخیره کنید وحتی تا 8ساعت ویدئو با کیفیت بالا را دسته بندی کرده و مستقیماً روی کامپیوتر بریزید.روکش کشوئی اضافی که با این مدل ارائه میشود محافظ خوبی برای عدسی با ارزش شما در هنگام عدم استفاده از دوربین میباشد.

نقشه‌های نوکیا با امکان دسترسی به بیش از 15 میلیون محل مورد علاقه ، کاربران را قادر میسازد که مکان‌های جدیدی را جستجو وکشف نمایند.سیستم A-GPS راهنمای صوتی کاربران در حال رانندگی ویا پیاده روی است که در این مدل با مجوز سه ماهه ارائه میگردد.
برای اطمینان از اینکه هر گوشی شایسته صاحب آن است ،مرکز ذخیره سازی نوکیا آمادگی دارد که به کاربران این گوشی خدماتی را ارائه دهد تا گوشی آنها یک گوشی منحصر به فرد گردد.مرکز ذخیره سازی نوکیا به کاربران اجازه میدهد که زنگ دلخواه برای گوشی خود ساخته واستفاده کنند و یا بازی‌های مورد علاقه خود را ذخیره سازی نمایند.

نوکیا مدل N85
گوشی نوکیا مدل N85 با صفحه نمایش چشمگیر2.6 اینج وظاهری قشنگ و صیقل داده شده تعریفی جدید از موبایل ارائه میدهد.این گوشی از سیستم بازی‌های N-Gage بهره برده ودارای رادیو FM بوده و مجهز به دوربین 5 مگاپیکسلی با عدسی کارل زایس میباشد و قادر است عکس‌های گرفته شده را در مکان‌های دلخواه روی نقشه نوکیا قراردهد وهمچنین دارای مجوز سه ماهه استفاده از مکان یاب صوتی است وبا سرعت بالا به اینترنت وصل میشود. انتظار میرود این گوشی در سه ماهه آخر سال 2008 با قیمت تقریبی450 یورو بدون احتساب مالیات و یارانه روانه بازار مصرف گردد.


nokia-N85


استیو لویس ریاست بخش GTM خاورمیانه و آفریقای شمالی نوکیا ضمن بیان مطالب فوق افزود: "گوشی‌های زیبای کشوئی سری N نوکیا قرار است به تدریج کوچک تر و قشنگ تر شود و در عین حال مجهز به جدیدترین امکانات و خدمات نوکیا شود و از هر لحاظ یک گوشی کامل باشد."

با استفاده از امکانات بالای سیستم چند رسانه ای در گوشی نوکیا مدل N85 ،این گوشی متعلق به نسل بعدی گوشی ها خواهد بود که شامل بازیها ،عکاسی، ناوبری وموسیقی همراه با جدیدترین سیستم OVI وخدمات شخص ثالث از طریق سیستم HSDPA با ظرفیت 3.5 گیگا بایت و ارتباطات سریع ویکپارچه با بهره گیری از سیستم Wi-Fi .

این گوشی مجهز به حداقل 10 بازی از بازی‌های رایانه ای N-Gage نوکیا میباشد که با صفحه نمایش تابان OLED واقعاً بازی کردن داره.وقتی که گوشی در حالت بازی قرار میگیرد دکمه‌های فعال در آن بازی نورانی میشوند تا شما از بازی خود بیشتر لذت ببرید.

دوربین 5 مگاپیکسلی این گوشی با عدسی کارل زایس و فلاش LED دوبل در هر ثانیه میتواند 30 عکس با کیفیت بالابگیرد وهمجنین فیام برداری ویدئوئی بنماید. سیستم A-GPS این گوشی به شما این امکان را میدهد که با کمک نقشه‌های نوکیا هر عکس را روی نقشه ودرست همان جائی که عکاسی کرده اید قرار دهیدو براحتی به صورت آن لاین با دیگران به اشتراک بگذارید

این مدل گوشی دارای 8 گیگابایت حافظه برابر با 30 ساعت موسیقی است و ما در هر کجا میتوانیم از موسیقی دلخواه خود با کیفیت بالا لذت ببریم.شما میتوانید مجموعه موسیقی دلخواه خود رااز بین حدود 2.5 میلیون آهنگ موجود در سایت موزیک نوکیا ویا سایت‌های دیگر از طریق USB روی گوشی خود ذخیره کنید. ویا با وصل شدن به اینترنت امکان انتخاب تعداد زیادی ایستگاه رادیوئی را خواهید داشت.گوشی نوکیا مدل N85 با جک 3.5 میلیمتری قابل اتصال به هرنوع گوشی و هدفون بوده و با داشتن رادیوی FM در هرکجا میتوان از موسیقی دلخواه لذت برد.

گوشی نوکیا مدل N85 با کاربرد‌های متنوع وامکانات ذخیره سازی این امکان را به کاربرانش میدهد که شخصاً انتخاب کنند ،چه امکاناتی را میخواهند داشته باشند که شامل طیف وسیعی از سرگرمی‌های متنوع،وجدیدترین بازی‌های رایانه ای خواهد بود وبه این ترتیب کاربر میتواند ادعا کند که گوشی من تک است.

این گوشی همراه با یک حافظه جانبی به ظرفیت 8GB است که قادر به ذخیره سازی هرچیزی از قبیل بازی رایانه ای یا عکس وحدود 7 ساعت ویدیو با سرعت 30 فریم در ثانیه میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد