خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

نسخه‌ی جدید یاهو مسنجر منتشر شد

یاهو مسنجر 9 با رابط کاربری از نو طراحی شده و قالب‌ها و‌ فضای بیش‌تر و قابلیت عالی برای مشاهده‌ی تصاویر و ویدیوها در پنجره‌ی چت منتشر شد.


به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نسخه 9 یاهو مسنجر که برای ویندوز اکس پی عرضه شده هشدارهای هرزنامه‌ی قابل مشاهده‌ی بیش‌تر و قابلیت چت مستقیم با دوستان از وب‌سایت یا صفحه پروفایل آنلاین کاربران افزوده شده است.

ویژگی‌های جدید این برنامه شامل ویجت پینگ باکس است که کاربران می‌توانند آن را در صفحه‌های شبکه‌ی اجتماعی خود قرار دهند؛ همچنین نخستین کنترل هرزنامه تعبیه شده در نسخه‌ی کلاینت این مسنجر و به‌روزرسانی‌های ارتقاء یافته‌ای که می‌توانند از منابع بیش‌تری مانند Yahoo! Buzz و شبکه‌ی اجتماعی 360 این شرکت اطلاعات بگیرند، از دیگر ویژگی‌های جدید آن هستند.

در نسخه‌ی جدید این برنامه شکلک‌های خندان جدیدی اضافه شده‌اند که برندگان مسابقه شکلک‌های خندانی هستند که طی تابستان توسط یاهو برگزار شد؛ بازی‌ها نیز به نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده‌اند که می‌توانند در این نرم‌افزار مسنجر جدید اجرا شوند.

ویدیوها و تصاویر ارسال شده توسط تماس‌ها در سمت راست پنجره چت نمایش داده خواهند شد و فهرست تماس دارای دو امکان مشاهده است که یکی بزرگ‌تر بوده و اطلاعات و تصاویر بیش‌تری برای هر تماس دارد و دیگری نسخه‌ی فشرده‌ی آن است.

نظرات 1 + ارسال نظر
امید جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.oko.ir

جای شما در میان اعضای حرفه ای سایت حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد