خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

پایان اعتصاب در بالیوود

اعتصاب بازیگران و اعضای اتحادیه سینماگران بالیوود که روند پر شتاب تولید فیلم در سینمای تجاری هند را متوقف کرده بود، به پایان رسید.


به گزارش بی بی سی ، اعتصاب سراسری بازیگران و دست‌اندرکاران سینمای بالیوود که سینمای هند را با شوک بزرگی روبه‌رو کرده بود، پایان یافت.


«دینش چاتورودی» ، رهبر اتحادیه کارگری بالیوود در گفتگو با بی بی سی گفت: اتحادیه ها ازساعات کار غیرمنطقی شکایت داشتند و مدعی بودند در بسیاری موارد تهیه کنندگان حقوق کارمندان خود را با چندین ماه تعویق پرداخت کرده اند که با مذاکرات صورت گرفته، مدیران استودیو های فیلمسازی با خواسته کارکنان موافقت کردند.

«چاتورودی» اظهار داشت: کمیته ای جدید برای بررسی اختلاف بر سر میزان دستمزد اهالی بالیوود تشکیل خواهد شد و جلسات کاری ساخت برنامه های تلویزیونی نیز حداکثر به 12 ساعت خواهد رسید. این اعتصاب سراسری روند تولید برنامه های تلویزیونی در بمبئی را نیزد چار وقفه کرد.

هر چند خبر پایان اعتصاب تایید شده است اما آقای چاتورودی هشدار داد که شرکت های فیلمسازی تنها یک سوم مبالغ تایید شده بر اساس توافق سال 2007 را پرداخت کرده اند و هشدار داد میزان بدهی های پرداخت نشده به 11 میلیون دلار می رسد.

اعتصاب در شرایطی رخ داد که سینمای تجاری هند از استقبال گسترده ای در جهان برخوردار است و ستارگان سرنشاس آن بیش از یک میلیون دلار برای هر فیلم دستمزد دریافت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد