خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

اخراجی ها 2 اخراجی یا انصرافی ندارد

در حالی که حرف و حدیث هایی از نیمه کاره ماندن فیلم برداری اخراجی ها2 در بعضی از روزنامه ها و سایت ها به چشم می خورد،در چهارمین روز از فیلمبرداری این پروژه سینمایی بر تعداد بازیگران همکار افزوده شد.

به گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران"ایسکانیوز" به نقل از روابط عمومی فیلم اخراجی ها،منوچهر آذر،امیریل ارجمند،مهراوه شریفی نیا،شهره لرستانی،نگار فروزنده و نیوشا ضیغمی از بازیگرانی هستند که با اتمام تست گریم و تایید آن مقابل دوربین می روند.
گروه اخراجی ها 2 در حال حاضر در لوکیشن فرودگاه(هوایی) به سر می برند،که بعد از پایان فیلم برداری صحنه های مورد نیاز،به محله پامنار(محل زندگی مجید سوزوکی)خواهند رفت.
گزارش تصویری روزانه صحنه و پشت صحنه اخراجی ها 2 با عکاسی احمدرضا شجاعی به صورت روزانه در وبلاگ شخصی کارگردان فیلم به همراه یادداشت های روزانه قرار می گیرد.استفاده از عکسهای وبلاگ بلامانع است.
این فیلم که برداشتی آزاد از یکی از حوادث ناگفته هشت سال جنگ تحمیلی خواهد بود،تنها به عنوان شاهدی بر یک موضوع،به نقل داستان می پردازد تا نسل های بعد از جنگ با یکی از داستانهای ناگفته جنگ و مظلومیت اسرای ایرانی بیشتر آشنا شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد