خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

اکران مجموعه دروغ ها در نیویورک

فیلم «مجموعه دروغ‌ها» ساخته‌ ریدلی اسکات روز گذشته در مرکز لینکولن نیویورک برای اولین‌بار اکران شد.

به گزارش اسوشیتدپرس، لئوناردو دی‌کاپریو و راسل کرو، دو بازیگر سرشناس هالیوود که در فیلم جدید ریدلی اسکات ایفای نقش داشته‌اند، دیشب در مراسم فرش قرمز اکران این فیلم در نیویورک حضور یافتند.







دی‌کاپریو در این فیلم نقش «راجر فریس» ، مامور سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا که به اردن فرستاده می‌شود و «راسل کرو» نقش «اد هافمن» که با «فریس» همکاری می‌کند، را بازی کرده‌اند.

در فیلم «مجموعه دروغ‌ها» که قرار است دهم اکتبر در آمریکا اکران گسترده شود ، گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی در نقش پرستاری به‌نام عایشه بازی می‌کند.

دی ‌کاپریو در مراسم اکران «مجموعه دروغ‌ها» با بیان اینکه هدف این فیلم انتقال پیامی درباره‌ جنگ علیه تروریسم نبوده است، گفت: «ما اصلا قصد نداشتیم تا عقاید سیاسی‌مان را به یکدیگر تحمیل کنیم، فقط سعی کردیم تا واقعیات تلخ و جوانب منفی سیاست خارجی آمریکا و خاورمیانه را به‌تصویر بکشیم».

وی افزود: این فیلم نگاهی واقع‌گرایانه به جنگی که آمریکا به‌راه انداخته و عواقبی که درپی آن به‌وجود آمده، انداخته است. به نظر من مردم با تماشای این فیلم هیجان‌زده خواهند شد.

فیلم «مجموعه دروغ‌ها» پیش از آمریکا، روز پنج‌شنبه در استرالیا اکران می‌شود و پس از آن در کانادا ، ونزوئلا ، روسیه ، کره‌ جنوبی ، مصر و لهستان به‌روی پرده سینماها خواهد رفت.

 برنامه‌ اکران این فیلم در ماه نوامبر نیز با نمایش در کشورهای اسپانیا ، فرانسه ، سوئد ، بلژیک ، آلمان ، یونان ، اتریش و چندین کشور دیگر ادامه خواهد یافت.

این فیلم در شصت‌وپنجمین جشنواره فیلم ونیز در بخش خارج از مسابقه حضور داشت و برای مراسم اختتامیه‌ دومین جشنواره فیلم خاورمیانه در ابوظبی امارات نیز انتخاب شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد