خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

مهاجرت «گلشیفته فراهانی» به آمریکا

ایسنا:  او که در مراسم اکران فیلم «مجموعه دروغ‌ها» در نیویورک‌ حضور داشت گرچه از عشق و علاقه‌اش به ایران سخن گفت، اما به روزنامه‌ی «نیویورک دیلی نیوز» اعلام کرد: «می‌خواهم در اینجا (آمریکا) بمانم. من برای فیلم «شاهزاده فارسی» فرصت تست بازی را از دست دادم، اما دیگر نمی‌خواهم چنین فرصت‌هایی را از دست بدهم.»

بازیگر فیلم «میم‌ مثل مادر» که به‌همراه همسرش، «امین مهدوی» در فرانسه زندگی می‌کند، در فیلم «مجموعه دروغ‌ها» ساخته «ریدلی اسکات» نقش پرستاری به‌نام «عایشه» را در مقابل «لئوناردو دی‌کاپریو» بازی می‌کند.





فراهانی درباره دی‌کاپریو گفت: «دی‌کاپریو خارق‌العاده بود. او کمک زیادی به من کرد. اگر او نبود، بازی در این فیلم برای من بسیار دشوارتر می‌بود. او نه تنها یک بازیگر بزرگ، که یک انسان بزرگ است.»

فیلم «مجموعه دروغ‌ها» به کارگردانی «ریدلی اسکات» و نقش‌آفرینی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «راسل کرو» روز یکشنبه در مرکز لینکولن نیویورک برای اولین‌بار اکران شد.

«دی‌کاپریو» در این فیلم نقش «راجر فریس»، مامور سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا که به اردن فرستاده می‌شود و «راسل کرو» نقش «اد هافمن» که با «فریس» همکاری می‌کند، را بازی کرده‌اند.

فیلم «مجموعه دروغ‌ها» پیش از آمریکا، روز پنج‌شنبه در استرالیا اکران می‌شود و پس از آن در کانادا، ونزوئلا، روسیه، کره‌جنوبی، مصر و لهستان به‌روی پرده سینماها خواهد رفت. برنامه‌ی اکران این فیلم در ماه نوامبر نیز با نمایش در کشورهای اسپانیا، فرانسه، سوئد، بلژیک، آلمان، یونان، اتریش و چندین کشور دیگر ادامه خواهد یافت.

این فیلم در شصت‌وپنجمین جشنواره فیلم ونیز در بخش خارج از مسابقه حضور داشت و برای مراسم اختتامیه‌ دومین جشنواره فیلم خاورمیانه در ابوظبی امارات نیز انتخاب شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد