خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

هشدار: اگر از YouTube استفاده می‌کنید...

کاربران مدت‌هاست به این نکته واقف شده‌اند که دانلود نرم‌افزار از منابع نامطمئن، ممکن است باعث بروز مشکلات مختلفی شده و بدون جلب نظر کاربر، در را به روی ورود هکرها به رایانه بگشاید.


به نظر می‌رسد هکرها برای اینکه بتوانند روز به روز تعداد بیشتری از کاربران وب را گرفتار حقه‌ها و کلاهبرداری‌های خود کنند، شم خاصی دارند!
نمونه دست به نقد آن هم خبری است که در تاریخ هشت اکتبر (17 مهر سال جاری) در tech.blorge درج شده است.

به گزارش این سایت هکرها با استفاده از YouTube و دیگر منابع معتبر آنلاین، راه جدیدی برای رخنه به رایانه کاربران یافته‌اند.

در واقع هکرها با علم به محبوبیت YouTube و شبکه‌های اجتماعی، متدهای خلاقانه و جدیدی برای هک کردن رایانه شما به دست گرفته اند.

به گزارش MSNBC در یک شیوه نوین، نفوذگران با استفاده از صفحات جعلی و غیرواقعی YouTube، بدافزار منتشر می کنند.
این صفحات بسیار شبیه YouTube واقعی کپی برداری شده است و آنچه که حساسیت موضوع را بیشتر می کند این است که یک برنامه رایگان در اینترنت وجود دارد که هر کس با استفاده از آن به راحتی می تواند، چنین صفحات تقلبی بسازد.

روش کار به این صورت است:
ابتدا هکرها هزاران ایمیل برای کاربران ناآگاه ارسال می کنند که این ایمیل ها به صفحات جعلی اشاره دارد. سپس کاربران با پیام خطایی مواجه می گردند که در آن ادعا شده بدون نصب نرم افزار جدید، مشاهده ویدئوی موردنظر امکان پذیر نیست. در این پیام لینکی تعبیه شده که هکر آن را به برنامه مخرب مورد نظر خود ارتباط داده و شما ناخواسته با کلیک بر آن، اجازه می دهید ویروس به سیستم شما راه پیدا می‌کند.

اگر از YouTube استفاده می کنید....
با توجه به آنچه که در بالا شرح آن رفت، ترجیح می دهیم خود شما این جمله را کامل کنید!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد