خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

40 درصد زوج‌های ایرانی از اختلالات جنسی رنج می‌برند

دکتر محمدرضا نوروزی رییس انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران در آستانه برگزاری سمینار علمی آموزشی اختلالهای جنسی مردان و زنان ویژه گروه مامایی کشور که اول آبان ماه در بیمارستان میلاد تهران برگزار می‌شود با اعلام این مطلب گفت:‌ با توجه به ثبت سالانه حدود 800 هزار ازدواج در کشور می‌توان گفت هر سال حداقل حدود 200 هزار تن به تعداد بیمارانی که به نوعی دچار اختلالات جنسی مزمن یا حاد هستند اضافه می‌شود. به همین علت مشکلات جنسی زنان و مردان یکی از پنج علت شایع طلاق در ایران است. حال آن که با اقدامات به موقع درمانی به راحتی می‌توان بسیاری از مشکلات این گروه از افراد جامعه را برطرف کرد و آنها را به زندگی عادی و طبیعی بازگرداند.




دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور در ادامه با تاکید بر این که اختلالات جنسی ریشه در مشکلات روحی یا بیماریهای جسمی افراد دارد، تصریح کرد: برخی از بیماریها از جمله ارضای جنسی زودهنگام در مردان همراه با افزایش سن، 20 تا 40 درصد افزایش می‌یابد. حال آنکه حدود 40 درصد زنان جامعه نیز از بی میلی و سرد مزاجی رنج می‌برند که بخش عمده این بیماریها قابلیت درمان‌ دارویی دارند.

به گفته رییس سمینار علمی اختلالات جنسی، یکی از مهم ترین علل شیوع این قبیل بیماریها مراجعه دیرهنگام به متخصصان است. بنابراین به مردم به خصوص افراد مبتلا به مشکلات و ناتوانیهای جنسی، بیماران دیابتی و مبتلایان به ناراحتی‌های روانی و حادثه دیدگان جسمی در سوانح مختلف توصیه می‌شود قبل از دیر شدن مراحل درمان، ‌برای رفع مشکل مراجعه کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در کنفرانس یک روزه اختلالهای جنسی مردان و زنان ویژه ماماها که از سوی انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران، با همکاری انجمن مامایی، اداره اموزش سازمان تامین اجتماعی، بیمارستان‌های میلاد و پارسیان اول آبان ماه 87 برگزار می‌شود می‌توانند به سایت www.isrm.ir مراجعه و یا با تلفن‌های 88525512 و 88525513 تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد