خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

انتخاب ترسناک‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان

قاصدک:فیلم «تلالو» ساخته‌ «استنلی کوبریک» عنوان ترسناک‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان را به خود اختصاص داد.


مجله‌ی سینمایی «اینترتینمنت ویکلی» در تازه‌ترین شماره خود با نظرسنجی از منتقدین، کارگردانان و علاقه‌مندان سینما، فهرست 20 فیلم ترسناک تاریخ سینما را تهیه و منتشر کرد.

در رتبه‌ی اول این فهرست، فیلم «تلالو» محصول سال 1980 به کارگردانی «استنلی کوبریک» دیده می‌شود. این فیلم اقتباسی از رمان «استفن کینگ»، نویسنده انگلیسی داستان‌های دلهره‌آور و ترسناک بوده است که «جک نیکلسون» در آن ایفای نقش داشته است.

رتبه دوم ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما در اختیار «جن‌گیر» است. این فیلم به کارگردانی «ویلیام فردکین» محصول سال 1973 است و به گفته افرادی که آن را تماشا کرده‌اند، تا ماه‌ها آنها را گرفتار خود کرده‌ است.

فیلم «قتل‌عام زنجیره‌ای تگزاس» محصول سال 1974 به کارگردانی «توپ هوپر» در رتبه‌ی سوم این فهرست قرار دارد.

«سکوت بره‌ها» ساخته‌ «جاناتان دمی» (1991) با نقش‌آفرینی «آنتونی هاپکینز» که در رتبه پنجم ایستاده است، ترسناک‌ترین فیلم دهه 90 شناخته شد.

«آرواره‌ها» محصول سال 1975 به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ»، «حلقه» ساخته «گور وربینسکی» محصول 2002، «هالووین» ساخته‌ «جان کارپتنر»(1978)، «روانی» ساخته «آلفرد هیچکاک»(1960)،

«هفت» ساخته‌ «دیوید فینچر»(1995)، «کودک رزماری» ساخته‌ «رومن پولانسکی»(1968)، «مرده‌ی شریر» ساخته «سام ریمی»(1982)، «20روز بعد» ساخته «دنی بویل»(2003) و «کری» ساخته «برایان دی پالما»(1976) دیگر فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما هستند که در این فهرست قرار گرفته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد