خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

افزایش بی‌سابقه بارداری در دختران انگلیس

قاصدک:روند نگران کننده افزایش میزان بارداری در دختران نوجوان بریتانیائی مسئولان وزارت بهداشت انگلیس را به چاره جوئی های اساسی واداشته است.

مقامات ارشد وزارت بهداشت و آموزش انگلستان در نشستی اضطراری و پس از بررسی راهکارهای کنترل میزان حاملگی های ناشی از بی احتیاطی جنسی نوجوانان دختر افزایش ساعات آموزش جنسی در مدارس را خواستار شدند.

روند نگران کننده افزایش میزان بارداری در دختران نوجوان بریتانیائی مسئولان وزارت بهداشت انگلیس را به چاره جوئی های اساسی واداشته است.



با وجودی که زنگ خطر در این باره از مدتها پیش به صدا در آمده مقامات ارشد وزارت بهداشت و آموزش انگلستان در نشستی اضطراری به بررسی راهکار های کنترل میزان حاملگی های ناشی از بی احتیاطی جنسی نوجوانان پرداختند.



بر اساس این گزارش، از میان همه راهکارهای پیشنهاد شده برای مقابله با این معضل در نهایت آفزایش ساعات آموزش جنسی در مدارس برای مهار این پدیده به تصویب مسئولان ارشد دو وزارتخانه رسید.

همچنین قرار است مدارسی که هنوز به شیوه سنتی و مذهبی از ورود به مباحث آموزش و آگاهی بخشی جنسی به نوجوانان اجتناب می کنند، موظف شوند مقوله آموزش جنسی را بیش از گذشته جدی بگیرند.

مسئولان انگلیسی امیدوارند با افزایش ساعات آموزش مسائل جنسی به دختران نوجوان آمار حاملگی های ناخواسته را کاهش دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد