خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

زنان خواننده عرب عامل 70 هزار مورد طلاق در مصر

تحقیقات نشان می دهد : 70 هزار مورد طلاق در مصر تنها به دلیل خوانندگانی چون هیفاء ، هبی ، نانسی عجرم ، الیسا و روبی صورت گرفته است .

 

به گزارش ایونا ، اعلام چنین خبری در واقع زنگ خطری برای مسئولین کشورهای عربی  است و طبق تحقیقات تنها تماشای ویدئو کلیپها و فشن لباس و تبلیغات از ماهواره ها علت اصلی افزایش آمار طلاق در مصر  بوده است .

 

این تحقیقات نشان می دهد مردان پس از ناکامی در زندگی زناشویی برای فرار از آن به دختران عریان ماهواره پناه برده و سعی در بهره جویی نوعی دیگر از لذت جنسی هستند .

 

دکتر عزة کریم رییس مرکز ملی پژوهشهای اجتماعی در قاهره  اشاره کرد که این تحقیقات از افزایش آمار طلاق در کشورهای اردن ، کویت ، امارات و سعودی و اغلب کشورهای عربی خبر می دهد که سبب اصلی آن شبیخون فرهنگی  ویدئو کلیبها و ستارگان برهنه و نیمه برهنه ماهواره ای است که کیان خانواده و زنان را تهدید کرده و مردان را تشویق می کند تا برای تمتع جنسی بیشتر به تعداد بیشتری از زنان متوصل شوند .

 

این تحقیقات به نقل از یکی از این زوجها که عنوان می کند همیشه با همسرش بر سر مقایسه وی با زنان برهنه فیلمها مشاجره داشتند و اکثر مطلقین اعتراف می کنند که علت طلاقشان و گرفتن زنان دیگر توسط همسرانشان همان تماشای زنان برهنه بوده  در حالیکه زنان خودشان در آشپزخانه سرگرم آشپزی و یا کارهای منزل و تربیت فرزندان بوده اند .

 

تحقیقات حاکی از اینست که 90 درصد از ویدئو کلیپها و تبلیغات از بدن زن برای تحریکات جنسی به منظور فروش کالای خود سود می جویند و فقط 8 درصد از آنها به شخصیت زنان توجه می کنند و 80 درصد از تبلیغات بر ارزشهای منفی اخلاقی و 89 درصد از آنها بر ارزشهای منفی اقتصادی  متمرکز شده اند .

 

به گزارش ایونا ، دکتر عزة عنوان می کند تبلیغات نقش اساسی در گسترش فرهنگ و ارزشهای نادرست و ضد اخلاقی دارند .

 

تحقیقات جدید تاکید دارند که آمار طلاق در سعودی از 25 درصد به 60 درصد درخلال 20 سال گذشته رسیده است و در مصر این آمار به 70 هزار مطلقه در سال 2006 رسیده است .

 

در پایان دکتر عزة کریم افزود : ماهواره ها باعث مغشوش شدن افکار مردم گشته و باعث اختلاط حلال و حرام ، درست و نادرست ، اخلاق بد  و خوب در میان مردم شده اند و باید مسئولین قبل از ویرانی جامعه اسلامی فکری برای این وضعیت بنمایند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد