خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

گوناگون از دنیای وب

زیبایی های شب


 شب معمولا زمان بسیار مناسبی برای گرفتن عکس های شاعرانه است. تفاوت نمی کند منظره شبانه یک شهر باشد، یک جنگل ، یک ساحل و یا در مجاورت قطب. شب زیبایی های خاص خود را دارد، حال در هر کجا که باشد. نگاهی کوتاه به زیبایی های شب در نقاط مختلف جهان.



همکاری‌ مردان ‌در‌ کاهش‌ جمعیت‌


وازکتومی، بهترین و مطمئن‌ترین روش در تنظیم خانواده‌

جدیدترین مرورگر فایرفاکس ارائه شد

 شرکت موزیلا آخرین سری مرورگر فایر فاکس را برای بررسی عملکرد آن به صورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار داد.


فایر فاکس 3.1 در زمینه هایی مانند عملکرد، سرعت و انطباق با وب ارتقا یافته و HTML های صوتی و تصویری را تحت پوشش خود قرار داده است. در عین حال با استفاده از سیستم مکان یابی جدید مکان کاربر را مشخص خواهد کرد.



با این وجود موتور جاوا TraceMonkey هنوز در این مرورگر فعال نشده است. به گفته شرکت موزیلا این موتور سرعت ترجمه و خواندن اطلاعات را تا 40 برابر به نسبت سری های قدیمی تر فایرفاکس افزایش خواهد داد.

مسئولان شرکت موزیلا درباره دلیل از کار انداختن این موتور توضیحی ارائه نکرده اند اما با این حال کاربران می توانند با تایپ "about:config" در آدرس بار وارد گزینه "javascript.options.jit.content" شده و این موتور را فعال سازی کنند.

بر اساس گزارش Computer World، دوره آزمایشی این مرورگر به دلیل اصرار مسئولان شرکت موزیلا بر بررسی دقیق خصوصیات این مرورگر از جنبه های مختلف با چند هفته افزایش به نسبت برنامه زمان بندی شده اولیه روبرو شده است.

این مرورگر از سایت رسمی موزیلا با ویرایش های عربی، ترکی و یونانی و از طریق ویندوز و لینوکس قابل دانلود خواهد بود.

همچنین آمار نشان می دهد که فایرفاکس در ماه سپتامبر، میزان 19.5 درصد از جستجوهای اینترنتی را به خود اختصاص داده است.

مهر

مدت خدمت سربازی دو ماه کاهش یافت

مدیر مشمولین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به تعداد مشمولین وظیفه و استقبال گسترده جوانان جهت انجام به موقع خدمت دوره ضرورت و نیاز نیروهای مسلح مدت خدمت سربازی از 20 ماه به 18 ماه کاهش یافت.


به گزارش خبرنگار مهر، سردار موسی کمالی امروز در جمع خبرنگاران گفت : در مناطق محروم مدت خدمت سربازی از 18 ماه به 17 ماه و مناطق عملیاتی از 17 ماه به 16 ماه کاهش یافت.

 وی گفت : مدت اعتبار این مصوبه 3 سال است و نحوه اجرای آن از تاریخ 30 آبان 87 ، خدمت یک ماه کاهش و از 30 آذر ماه  یک ماه دیگر کاهش می یابد که جمعا دو ماه کاهش خواهد داشت. لذا تا پایان آبانماه مدت خدمت سربازی تغییر نمی کند.

 کمالی اظهار داشت : کلیه کسانی که در حال حاضر مشغول خدمت هستند و در آینده به خدمت سربازی فراخوان می شوند مشمول این مصوبه قرار می گیرد.



ادامه مطلب ...

40 درصد زوج‌های ایرانی از اختلالات جنسی رنج می‌برند

دکتر محمدرضا نوروزی رییس انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران در آستانه برگزاری سمینار علمی آموزشی اختلالهای جنسی مردان و زنان ویژه گروه مامایی کشور که اول آبان ماه در بیمارستان میلاد تهران برگزار می‌شود با اعلام این مطلب گفت:‌ با توجه به ثبت سالانه حدود 800 هزار ازدواج در کشور می‌توان گفت هر سال حداقل حدود 200 هزار تن به تعداد بیمارانی که به نوعی دچار اختلالات جنسی مزمن یا حاد هستند اضافه می‌شود. به همین علت مشکلات جنسی زنان و مردان یکی از پنج علت شایع طلاق در ایران است. حال آن که با اقدامات به موقع درمانی به راحتی می‌توان بسیاری از مشکلات این گروه از افراد جامعه را برطرف کرد و آنها را به زندگی عادی و طبیعی بازگرداند.



ادامه مطلب ...

تاراج حریم خصوصی زنان ایرانی در جشنواره زیبایی

 ‌آلبوم‌های عکس‌ نیمه عریان زنان و دختران ایرانی در جشنواره‌ای به نام زیبایی و تندرستی در تهران برای عموم مردم اعم از مرد و زن به نمایش درآمده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، طی 2 روز گذشته در یکی از نقاط شمالی‌‌ تهران جشنواره‌ای به نام زیبایی و تندرستی بر پا شده است. 

این جشنواره که در قالب بیش از 50 غرفه در 2 سالن متصل به هم شکل گرفته آتلیه‌های عکاسی مشهور،‌ آرایشگاه‌‌های زنانه، عرضه‌ کننده محصولات لوازم آرایشی، مراکز جراحی زنان، کلینیک‌های پوست، گالری‌های عروس، مزون‌های لباس زنان و شرکت‌های عرضه‌کننده دستگاه‌های کاهش وزن را در خود جای داده است. 

ادامه مطلب ...

پرکار ، پرفروش و پرخبرترین‌های سینمای ایران

مرور ترین‌های سینمایی فصل تابستان این نکته را برجسته می‌کند که سینمای ایران با وجود همه مسائل همچنان زنده و سرپاست و به حیات خود هر چند با اگر و اماهای بسیار ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین و آخرین بخش از مرور شمایل سینمای ایران در فصل تابستان به  ترین‌های این حیطه اختصاص پیدا کرده است. قرار گرفتن هر کلمه‌ای قبل از  پسوند ترین می‌تواند وجهی خاص از سینما را دربر بگیرد و این مطلب به مهمترین ترکیب‌های ساخته شده با این پسوند می‌پردازد.

سینمای ایران در سه ماه دوم سال هر چند با ماجرا و مسائل مختلف دست به گریبان بود اما رونق و تنوع اکران نشان داد هنوز به نشو و نمای خود ادامه می‌دهد و رونق دارد. در واقع مرور فعالیت‌های این حیطه نشان می‌دهد سینمای ایران با همه اگر و اماها به حیات خود ادامه می‌دهد و توقفی در کار نیست.

ادامه مطلب ...

از تهران تا بغداد؛ با اخراجی‌ها

 فیلمبرداری دومین بخش از تریلوژی «اخراجی‌ها» که هفته گذشته در نمایشگاه هوایی تهران کلید خورد و فیلم جدید «مسعود ده‌نمکی» تا اواخر همین هفته وارد مرحله جدید تولید خواهد شد.

   «اخراجی‌ها2»، سرانجام پس از مدت‌ها حرف و حدیث سرانجام صبح روز پنجشنبه 11مهر در نمایشگاه هوایی کلید خورد، جایی که به تعبیر «ده‌نمکی» کلید رمز «اخراجی‌ها2» خواهد بود و از این مکان، حلقه‌های مختلف داستان به یکدیگر پیوند خواهند خورد.

بنا بر این گزارش، حلقه ابتدایی «اخراجی‌ها2» با یک داستان واقعی شروع می‌شود، اوایل جنگ بود که یک فروند هواپیمای جمهوری اسلامی ایران توسط یک زوج به سرقت برده شد و در خاک عراق فرود آمد که نهایتا فرد گروگانگیر بدون هیچ مزاحمتی از مهلکه ‌گریخت و همین موضوع، موجب شد تا «ده‌نمکی» برای اتصال «اخراجی‌ها1» و «اخراجی‌ها2» به سراغ این داستان برود تا با روایتی داستانی، زمینه‌های طنز فیلم خود را فراهم کند.

ادامه مطلب ...

هشدار: اگر از YouTube استفاده می‌کنید...

کاربران مدت‌هاست به این نکته واقف شده‌اند که دانلود نرم‌افزار از منابع نامطمئن، ممکن است باعث بروز مشکلات مختلفی شده و بدون جلب نظر کاربر، در را به روی ورود هکرها به رایانه بگشاید.


به نظر می‌رسد هکرها برای اینکه بتوانند روز به روز تعداد بیشتری از کاربران وب را گرفتار حقه‌ها و کلاهبرداری‌های خود کنند، شم خاصی دارند!
نمونه دست به نقد آن هم خبری است که در تاریخ هشت اکتبر (17 مهر سال جاری) در tech.blorge درج شده است.

به گزارش این سایت هکرها با استفاده از YouTube و دیگر منابع معتبر آنلاین، راه جدیدی برای رخنه به رایانه کاربران یافته‌اند.

در واقع هکرها با علم به محبوبیت YouTube و شبکه‌های اجتماعی، متدهای خلاقانه و جدیدی برای هک کردن رایانه شما به دست گرفته اند.

به گزارش MSNBC در یک شیوه نوین، نفوذگران با استفاده از صفحات جعلی و غیرواقعی YouTube، بدافزار منتشر می کنند.
این صفحات بسیار شبیه YouTube واقعی کپی برداری شده است و آنچه که حساسیت موضوع را بیشتر می کند این است که یک برنامه رایگان در اینترنت وجود دارد که هر کس با استفاده از آن به راحتی می تواند، چنین صفحات تقلبی بسازد.

روش کار به این صورت است:
ابتدا هکرها هزاران ایمیل برای کاربران ناآگاه ارسال می کنند که این ایمیل ها به صفحات جعلی اشاره دارد. سپس کاربران با پیام خطایی مواجه می گردند که در آن ادعا شده بدون نصب نرم افزار جدید، مشاهده ویدئوی موردنظر امکان پذیر نیست. در این پیام لینکی تعبیه شده که هکر آن را به برنامه مخرب مورد نظر خود ارتباط داده و شما ناخواسته با کلیک بر آن، اجازه می دهید ویروس به سیستم شما راه پیدا می‌کند.

اگر از YouTube استفاده می کنید....
با توجه به آنچه که در بالا شرح آن رفت، ترجیح می دهیم خود شما این جمله را کامل کنید!


گزارش تصویری 10 گوشی برتر ماه سپتامبر

شرکت Krusell که در زمینه تولید قاب‌های محافظ برای تجهیزات الکترونیکی قابل حمل فعالیت می‌کند، لیست 10 گوشی برتر ماه سپتامبر 2008 را منتشر کرد.

این لیست مربوط به گوشی‌ها و تلفن‌های همراه هوشمندی می‌شود که شرکت Krusell طی این مدت، بیشترین قاب‌های محافظ مربوط به آن‌ها را فروخته است.

لیست شرکت Krusell که در زیر آورده شده است مربوط به پرفرش‌ترین گوشی‌ها در شش قاره و 50 کشور دنیا می‌شود.

                                                         



ادامه مطلب ...

سودای اسکار

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، در نهایت فیلم «آواز گنجشک‌ها» به عنوان نماینده سینمای ایران به اسکار معرفی شد.

 10سال پیش با «بچه‌های آسمان»، مجیدی نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی شد؛ اتفاقی که البته دیگر تکرار نشد. در این 10سال جز یک بار هر وقت مجیدی فیلمی داشته، آن را به اسکار معرفی کرده‌ایم؛ «رنگ خدا»، «باران» و حالا «آواز گنجشک‌ها». آخرین ساخته مجیدی بی‌آنکه فیلم خوبی باشد از میان گزینه‌های دیگر انتخاب مناسب‌تری برای معرفی به اعضای آکادمی به نظر می‌رسد. 




ادامه مطلب ...