خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

" امام علی (علیه السلام) از دیدگاه اندیشمندان غیرمسلمان "

حضرت علی (علیه السلام) شخصیتی بزرگ و بی بدیل است که در طول تاریخ همواره مورد مدح و ستایش بزرگان قرار گرفته و حتی کسانی که به امامت علی (علیه السلام) باور ندارند نیز ، او را در نوع خود یگانه و بی نظیر می دانند؛ مطلبی که پیش رو دارید نمونه‌ای است از گفتار اندیشمندان غیر مسلمان درباره علی (علیه السلام) ... :

"جبران خلیل جبران" که از علمای بزرگ مسیحیت، مرد هنر و صاحب ذوق بدیعی است لب به ستایش علی گشوده و چنین می گوید: "به عقیده من علی بن ابیطالب (پس از پیامبر) نخستین مرد از قوم عرب است که وجودش، همه فضائل کامل بودن را در قوم خویش دمید و آهنگ آن را به گوش مردمی رسانید که پیش از آن مانند آن را نشنیده بودند و در بین تاریکی‌های جاهلیت از روش روشن او متحیر ماندند؛ پس کسی که طریق علی را پسندید به فطرت سلیم بازگشت و آن که از باب خصومت وارد شد جاهیلت را ترجیح داد."


ادامه مطلب ...

ستاره فیلم‌های غیر اخلاقی نقش زن بوش را ایفا خواهد کرد

این فیلم الیور استون با نام «W» زندگینامه جورج بوش است که نقش رئیس جمهور آمریکا را نیز «جاش برولین» بازی خواهد کرد. خانمی که برای ایفای نقش لورا بوش انتخاب شده است با نام کوچک الیزابت که جدیدترین فیلم غیر اخلاقی وی 31 اکتبر اکران خواهد شد.

الیور استون کارگردان سرشناس آمریکایی در فیلم جدید خود قصد دارد از یک ستاره فیلم‌های مستهجن برای ایفای نقش بانوی اول آمریکا استفاده کند.


ادامه مطلب ...

شیطان‌پرستان 4 نوجوان را خوردند

شیطان‌پرستان روسی در مراسمی چندش‌آور 4 نوجوان هموطن خود را کشتند و خوردند.

به گزارش نشریه انگلیسی سان ، شیطان‌پرستان به هر یک از قربانیان خود 666 ضربه چاقو زدند و سپس با قطعه‌قطعه کردن اجسادشان آنها را پختند و خوردند.




ادامه مطلب ...

تعرض به دختر جوان در حضور نامزدش


حکم اعدام پسری که با همدستی سه دوستش دختر جوانی را در حضور نامزدش مورد تعرض قرار داده بود از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شد.

به گزارش اعتماد این متهم که مهدی نام دارد دو سال قبل جوانی به نام فرزاد را در حالی که همراه با نامزدش فروزان به تفریح رفته بود مورد ضرب و جرح قرار داد و به نامزدش تعرض کرد. پس از این حادثه فرزاد به زندگی خود پایان داد.
ادامه مطلب ...

استخدام فوق‌لیسانس‌ از سوی دانشجویان تنبل برای شرکت در امتحان‌

5 جوان دانشجو که با استخدام چند جوینده کار از آنها به جای خود در امتحانات دانشگاه استفاده می‌کردند، دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، مدیر یکی از دانشگاه‌های تهران به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران مراجعه و از یکی از دانشجویان شکایت کرد.
شاکی در تشریح ماجرا به بازپرس ارجمندی گفت: دانشجویان رشته مهندسی در حال برگزاری امتحان بودند که یکی از دانشجویان پسر، متوجه یکی از سوالات امتحانی نشد بنابراین از استاد مربوط به آن درس که در جلسه امتحان حضور داشت خواستم نزد جوان دانشجو برود تا اشکال وی را رفع کند.

وقتی استاد، بالای سر جوان دانشجو رفت، متوجه شد که وی را حتی برای یک مرتبه هم در کلاس درس خود مشاهده نکرده است، در حالی که مشخصات کارت دانشجویی وی با یکی از شاگردانش مطابقت دارد بنابراین ماجرا را با من که مدیر دانشگاه بودم در میان گذاشت و جوان دانشجو را تحویل پلیس دادیم.


ادامه مطلب ...

«مریلا زارعی» بهترین بازیگر جشنواره چچن شد

«مریلا زارعی» جایزه بهترین بازیگر زن را برای فیلم «آفتاب بر همه یکسان می‌تابد» ساخته «عباس رافعی» از جشنواره «کشتی نوح» در چچن دریافت کرد.
به گزارش فارس، این بازیگر سینما در تازه‌ترین موفقیت خود، در جشنواره «کشتی نوح» که در چچن برگزار شد، به عنوان بهترین بازیگر زن شناخته شد.
بنا بر این گزارش، زارعی این جایزه را برای ایفای نقش در فیلم «آفتاب بر همه یکسان می‌تابد» به کارگردانی عباس رافعی دریافت کرد.
جشنواره «کشتی نوح» که در چچن برگزار می‌شود یکی از جشنواره‌های معتبر منطقه بالکان است.
جشنواره فیلم نوآ یا کشتی نوح با هدف به وجود آوردن صلح بین مذاهب گوناگون دنیا در گروزنی جمهوری چچن راه‌اندازی شده است و امسال اولین سال برپایی خود را با حضور بیش از 200 فیلم پشت سر گذاشته است.


رضویان: اکشن«دور زدن ممنوع» را با یکی از قهرمانان رالی می‌سازم

جواد رضویان گفت: مجموعه تلویزیونی «دور زدن ممنوع» را با محوریت حوادث رانندگی برای پخش در ایام نوروز کارگردانی می‌کنم. «جواد رضویان» با بیان این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: مجموعه تلویزیونی «دور زدن ممنوع» در 14 یا 15 قسمت با مشارکت معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه ساخت این سریال برای نوروز در شبکه دو سیما تصویب شده، افزود: داستان این سریال را «امیر عباس پیام» نوشته و موضوع آن کاملا جدید است و محتوای آن درباره حوادثی است که معمولا به علت رعایت نکردن قوانین روی می‌دهد . از حال و هوایی اکشن برخوردار است.


ادامه مطلب ...

دستور توقف پخش سریال «بزنگاه» ابلاغ شد

 طی نامه ای از سوی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما خطاب به مهندس ضرغامی دستور توقف سریال بزنگاه ابلاغ شد.

ایسکانیوز:  با توجه به اعتراضات گسترده مردمی و بسیاری از نخبگان و کارشناسان دلسوز حوزوی و دانشگاهی و همچنین انتقاد قبلی ریاست شورای نظارت بر سازمان صداوسیما از ادامه هنجارشکنی‌های غیراخلاقی و غیرشرعی و حتی غیرقانونی سریال «بزنگاه»، دستور توقف این سریال طی نامه‌ای خطاب به ریاست سازمان صداوسیما از سوی ریاست شورای نظارت ابلاغ شد.
در این نامه ضمن تبیین رسالت صداوسیما به عنوان دانشگاه عمومی و وظیفه خطیر این رسانه در ارتقای بینش فرهنیگ جامعه آمده است:
اگرچه رسالت صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه‌ ملی و مهمترین دستگاه فرهنگی، ارتقای دانش و بینش و منش عمومی آحاد جامعه و گسترش ارزش‌ها، آرمان‌های اسلام و انقلاب به مخاطبان بویژه نسل جدید است ولی متأسفانه محتوای برخی از سریال‌های تولیدی شبکه صداوسیما، نه تنها در این راستا نبوده بلکه متأثر از خاستگاه غربی آن، به عاملی برای رخنه و شکافی برای تهاجم فرهنگی و آسیب‌رسانی بر پیکره فرهنگ و دیانت کشور مبدل شده است.


ادامه مطلب ...

توهین به پیامبر اسلام در یک بازی رایانه‌ای


ارایه این بازی موهن موجب اعتراض شدید مسلمانان در اقصی نقاط جهان شده و واکنش‌های مختلفی نیز در میان کشورهای غربی به همراه داشته است.

ایسنا:‌ بازی رایانه‌ای موهن «کشتار مسلمانان» با توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص) و جامعه مسلمانان، خشم جهان اسلام را برانگیخت.

مدیریت اطلاع‌رسانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد: بازی «کشتار مسلمانان» که از نام آن مشخص است، مأموریت قتل عام مسلمانان را به کاربر می‌دهد. این بازی هم‌زمان با سالگرد واقعه 11 سپتامبر به طور گسترده و به صورت رایگان روی شبکه اینترنت قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...