خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

وهابی ها علامت قبور ائمه بقیع و کوچه بنی هاشم را بطور مرتب در سا

وهابی ها علامت قبور ائمه بقیع و کوچه بنی هاشم را بطور مرتب در سایت ویکی مپیا حذف می کنند.


در ویکی مپیا ، هر نشان و علامت بر حسب تایید کاربران بیشتر، باقی می ماند یا با رای منفی کاربران بیشتر، حذف می شود


قاصدک نیوز : دوستان عزیز می توانند با رجوع به آدرس زیر و تایید علامتهای قبور ائمه و کوچه بنی هاشم در مسجدالنبی از این اقدام ضدشیعی وهابیها جلوگیری کنند.

http://www.wikimapia.org/#lat=24.468635&lon=39.610648&z=17&l=16&m=a&v=2

دانلود ویدیوهای YouTube بصورت MP۴

بر اساس تغییراتی که به تازگی در YouTube اعمال شده از این پس می توانید ویدیوهای موردنظرتان را بدون نیاز به هیچ سایت یا برنامه اضافه ای و بصورت مستقیم با فرمت MP۴ دانلود کنید. پیش از این مجبور بودیم برای دانلود ویدیوهای این سایت ، ابتدا آنها را با فرمت Flv دانلود و برای پخش در موبایل یا iPod آنها را به فرمت های مناسب تبدیل کنیم.

برای دانلود فایل های ویدیویی YouTube ساده ترین راه این است که لینک زیر را به وسیله عمل “بکش و رها کن” به بوکمارک های مرورگر فایرفاکس تان اضافه کنید (کاربران مرورگر Internet Explorer روی این لینک ، کلیک راست کرده و save to favorites را انتخاب کنند)

youtube video download directly as mp4 files

اینک هر گاه خواستید یک فایل ویدیویی را از YouTube دانلود کنید ، هنگامی که در صفحه آن ویدیو هستید بر روی لینکی که در مرحله قبل به سایت های مورد علاقه تان اضافه کرده بودید کلیک کنید. در این صورت یک لینک کوچک با نام “Download as MP۴″ در زیر قسمت اطلاعات ویدیو اضافه می گردد و می توانید به سادگی با کلیک راست بر روی آن و ذخیره اش با نام “Viedoname.mp۴″ ویدیو مورد علاقه تان را بر روی هارد دیسکتان داشته باشید.کاربران فایرفاکس برای ساده تر شدن کارشان می توانند از این اسکریپت گریس مانکی نیز استفاده کنند. دقت کنید که برای استفاده از آن باید در ابتدا افزونه Greasemonkey را بر روی مرورگرتان نصب کرده باشید.

منبع

http://www.teknobites.com/2008/04/13/download-youtube-videos-as-mp4-files/

کمک به حذف نام جعلی (خلیج عربی ) از گوگل و جایگزینی (خلیج فارس )

برای حذف نام خلیج عربی و برگرداندن نام خلیج فارس به نقشه ماهواره ای و آنلاین گوگل ارت نیاز به 1 میلیون امضا داریم.


قاصدک نیوز : شرکت گوگل مدتی است در ارائه نسخه های جدید نرم افزار گوگل ارث در کنار نام خلیج فارس از کلمه مجعول خلیج عربی نیز استفاده می نماید.
این در حالی است که بر اساس اسناد تاریخی و سیاسی موجود در سازمان ملل متحد تنها نام واقعی و قابل قبول بین المللی برای آبراهه جموبی ایران خلیج فارس می باشد که بر گرفته از نام قدیم ایران ( پرشیا ) می باشد.
همچنین رئیس مجمع تشخیص مصلحت در نماز جمعه دیروز تهران گفت با اشاره به نام خلیج فارس در اسناد و تفاسیر قرآنی بزرگان قرون اول تا پنجم هجری قمری، از اعراب و بویژه حوزه‌های علمیه کشورهای عربی خواست با نگاهی به این اسناد به ادعاها پایان دهند.
گروهی از هموطنان ایرانی به نمایندگی ۷۰ میلیون ایرانی داخل کشور و بیش از پنج ملیون ایرانی خارج از کشور نسبت به جمع آوری امضاء اینترنتی در اعتراض به این عمل اقدام نموده اند.
شما نیز با مراجعه به این سایت و وارد کردن اسم و ادرس ایمیل خود اعتراض خود را نسبت به این عمل اعلام کنید.تا در نسخه های بعدی این نرم افزار اصلاح صورت گیرد.

آدرس سایت :
http://www.petitiononline.com/sos02082 
 

پیشنهاد می کنم دوستانی که سایت یا وبلاگی دارند این مطلب رو در وبلاگ خود قرار بدن تا دیگران نیز مطلع شوند

کمدی فرانسوی رکورد «تایتانیک» را می‌شکند

کمدی فرانسوی «به سرزمین چتیس خوش‌ آمدی»، به‌زودی رکورد «تایتانیک» را به عنوان موفق‌ترین فیلم تاریخ سینمای فرانسه می‌شکند.

قاصدک نیوز : فیلم کمدی «به سرزمین چتیس خوش‌ آمدی» که از 27 فوریه در سینماهای فرانسه به نمایش درآمده تاکنون توانسته بیش از 17 میلیون تماشاچی را به خود جذب کند.
بنا بر این گزارش، این فیلم اخیرا به‌عنوان موفق‌ترین فیلم تاریخ سینمای فرانسه معرفی شده و به گفته مقامات سینمایی این کشور انتظار می‌رود که به زودی رکورد 20 میلیون و 700 هزار نفری فیلم تایتانیک در این کشور را بشکند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، فیلم «به سرزمین چتس خوش آمدی» به کارگردانی و بازی «دنی بون»، کمدین فرانسوی، داستان یک کارخانه دار جنوبی است که مجبور می‌شود که به شمال مهاجرت کند و در این میان با لهجه عجیب و غریب خود و مردم جدیدی که با آنها روبرو می‌شود، موقعییت‌های طنزی را می‌آفریند.
بنا براین گزارش، این فیلم 11 میلیون یورویی (17 میلیون دلاری) تاکنون بیش از 99 میلیون یورو فروش کرده است.

ابطحی : "سیاوش قمیشی" گوش می کنم


بسیار آرام و خوش برخورد است. دفتر نسبت بزرگ او در خیابان ولی عصر تهران این روزها تبدیل به پایگاه مهمی برای گفت و گوی ادیان شده. ساعت 12 یکی از روزهای آخر سال با او قرار داشتم. با اتومبیل پرشیای مشکی رنگ خود وارد محوطه مرکز گفت و گوی ادیان شد و پس از احوالپرسی بسیار گرم گفت و گو را با او آغاز کردم. همین جا بگویم که بخش های زیادی از این گفت و گو واقعا غیر قابل چاپ بود که به تشخیص خودم (!) حذف کردم.   رضا رشیدپور

- شما یک سری اعمال و رفتار دارید که نمی شود آن را در قالب شخصیت یک روحانی تعریف کرد. کارهایی می کنید و فضایی به وجود می آورید که باعث حمله به شما می شود. این سیاست شماست یا خودتان این طوری هستید؟

نه والا سیاست مان نیست. چه کسی دوست دارد که فحش بشنود؟ ولی اگر این چیزها هم نبود، جماعتی که من می شناسم بالاخره بهانه ای پیدا می کردند که فحش بدهند. چون خیلی از دوستان ما که این نوع رفتارهای اجتماعی را هم ندارند از این حملات بی نصیب نیستند. دعواهای سیاسی بدون اخلاق نهایتا به این جاها کشیده می شود.


 

ادامه مطلب ...

اولین مرد حامله جهان یک بهانه دیگر را از زن ستیزها گرفت

روشنگری. زن ستیزان دلیل ,موثقی, برای تبعیض جنسی دارند:بیولوژی، آنهامیگویند خدا زن را آفریده که بزاید و بشورد و بپزد و مرد را آفریده تا محکم روی سر زن بایستد.

اما آقای توماس باتی ساکن ایا لت ارگون در آمریکا، این بساط بازی زن ستیزان را هم به هم زد. او چهار ماه دیگر یک دختر کوچولو را به این دنیا می آورد و میشود اولین پدر جهان که دخترش را خودش زاییده است. او میگوید: ,می پرسید چه احساسی دارم؟ سحر انگیز است. با اینکه شکمم دارد بزرگ میشود و یک بچه توی آن رشد میکند، اما اعتماد به نفس دارم و احساس آرامش میکنم.,

بچه زاییدن توماس حاصل اندکی ,دخالت, علمی در کار طبیعت است. توماس، دختر به دنیا آمده بود و تریسی لاگوندینو نام داشت. او به کمک یک عمل جراحی تغییر جنسیت داد و اکنون ده سال است که با همسرش نانسی زندگی عاشقانه ای را میگذرانند. توماس خیلی علاقه داشت یک فرزند بیولوژیک داشته باشد. اما نانسی مجبور شده بود رحم خود را بردارد و بچه دار نمی شد. از این رو توماس به فکر پدر شدن به کمک لوله آزمایشگاه می افتد.

اما سنت ها و باورهای مذهبی به سد راه توماس تبدیل میشود. اودر مقاله ای که در یک نشریه آمریکایی نوشته میگوید پرسنل پزشکی به خاطر باورهای مذهبی شان برخوردتبعیض آمیزی با او و همسرش داشتند و در دفتر مرکز درمانی همه به آنها می خندیدند.او مینویسد: پرسنل نه حاضر بودند هنگام اشاره به من از ضمیر مردانه استفاده کنند و نه همسرم را به عنوان زن به رسمیت می شناختند. حتی خانواده هم از ما حمایت نمیکرد. خیلی از اعضای خانواده نانسی اصلا نمیدانستند که من ترانس سکسوئل هستم.

سرانجام توماس ناچار میشود به جای لوله آزمایشگاه از ,روش های خانگی, برای بچه دار شدن استفاده کند.

توماس در مقاله خود به خوانندگان توضیح میدهد ضروری نیست که هنگام تغییر جنسیت حتما عقیم شوید. او هم وقتی تغییر جنسیت داد، هورمون تراپی کرد ولی تصمیم گرفت ارگان های زنانگی برای تولید مثل را حفظ کند و به کمک همین عاقبت اندیشی است که اکنون توانسته است به آرزوی خود جامه عمل بپوشد. او میگوید: آرزوی داشتن بچه نه زنانه است نه مردانه، یک احساس انسانی است.

توماس تاکیدمیکند از نظر هویت جنسی یک مرد است و در رابطه با نانسی شوهر او، و در رابطه بانوزادی که با تابستان خواهد آمد پدر محسوب میشود. ,برای نانسی من شوهری هستم که بچه اش را در شکم خود پرورش میدهم. خیلی احساس خوشبختی میکنم که همسری چنین مهربان دارم که از من حمایت میکند. من پدر دخترم، و نانسی مادر او خواهدبو. ما به یک خانواه خوشبخت تبدیل میشویم.,

بیولوژی برای زن ستیزان البته بهانه است. کسانی که از طریق پا گذاردن بر حق مردم به دم و دستگاه میرسند، برای اعمال تبعیض بهانه لازم ندارند. آنها حق را زنانه، مردانه و نابرابر میکنند چون از انسانیت تهی هستند، وگرنه برای اثبات برابری زن و مرد و برابری همه انسان ها با هم، به ,مداخله علم, در کار طبیعت و آبستن شدن مرد نیاز نیست، همان احساس انسانی کافی است.

منبع : روشنگری

تصویر عریان همسر سارکوزی دردسرساز شد

انتظار می رود این تصویر بین 3 تا 4 هزار دلار در حراجی "راکفلر پلازا" در نیویورک قیمت گذاری شود.

همزمان با سفر رییس جمهوری فرانسه به انگلیس انتشار خبر مربوط به فروش یک تصویر غیراخلاقی از همسر وی در یک حراجی، مشکلات تازه ای را فراروی دولت فرانسه قرار داده است.

بنابراین گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: تصویر برهنه "کارلا برونی" همسر "نیکولاس سارکوزی" رئیس جمهور فرانسه قرار است ماه آینده در یک حراجی در نیویورک سیتی به فروش رسد.
این تصویر در سال 1993 زمانی که "کارلا" یکی از مدل های مشهور ایتالیا بود، از وی گرفته شده است.

انتظار می رود این تصویر بین 3 تا 4 هزار دلار در حراجی "راکفلر پلازا" در نیویورک قیمت گذاری شود.

این در حالی است که دفتر ریاست جمهوری فرانسه در واکنش به انتشار این تصویر در مطبوعات اعلام کرد: "این یک مساله شخصی و خصوصی است و ربطی به مطبوعات ندارد!"

"سارکوزی" با "برونی" در اکتبر سال گذشته آشنا شد و پس از یک دوره نامزدی کوتاه مدت، این دو با هم ازدواج کردند.

روابط سارکوزی با همسر گذشته خود که در نهایت به طلاق منجر شد و دوران نامزدی وی با همسر جدیدش در طول ماه های گذشته در کانون توجه مطبوعات قرار داشته است.


"برونی" که اکنون خواننده است، اولین سفر رسمی خود را به عنوان بانوی اول فرانسه به همراه همسرش به بریتانیا آغاز کرده است. در این سفر این زوج در یک ضیافت ولخرجانه به میزبانی "الیزابت دوم" ملکه انگلیس شرکت خواهند کرد.

 

منبع : عصر ایران

"هیچکس" خواننده رپ ایرانی کیست؟

لشکری با وجود داشتن خانواده ای مذهبی برخلاف عقیده و میل خانواده خود با عنوان پدر رپ فارسی به کار خود ادامه می دهد و تا جایی پیش رفته که با چندین رسانه خارجی از جمله بی بی سی فارسی و صدای آمریکا به مصاحبه پرداخته است

این روزها آهنگ های زیرزمینی یا همان رپ در میان جوانان دست به دست می شود و به سرعت در میان این خیل عظیم منتشر می شود. این ازدیاد به دلیل توفیق خوانندگان این نوع موسیقی است که در میان جوانان داخلی پیدا کرده اند تا تازگی این نوع سبک آن هم به زبان فارسی برجذابیت آن موثر باشد.

اما در این بین یکی از همین خوانندگان که بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفته، شخصی است به نام «هیچکس» که تقریبا شناخته شده ترین به اصطلاح خواننده رپ فارسی است.هیچکس یا گروه 021 دیگر نامی است که از این خواننده رپ در میان طرفدارانش شناخته شده تر است.

به گزارش صف نیوز «هیچکس» یا همان سروش لشکری دانشجوی رها کرده رشته زبان انگلیسی واحد گرمسار است که به عنوان تنها فرزند ذکور یک خانواده 5 نفره ساکن منطقه ونک تهران، بیشتر از بقیه خوانندگان موسیقی رپ در میان جوانان مورد اقبال قرارگرفته است.

لشکری که متولد 1364 است تا 2 سالگی در آلمان زندگی می کرد. پدر سروش که اصلیتا همدانی است مالک کارخانه ای در اصفهان است تا وضع مالی خوب پدر دلیلی باشد بر اینکه وی با تاسیس استادیو ضبط موسیقی نسبتا مجهزی در تهران و اجاره آن به دیگر هم کیشانش مشغول ضبط انواع موسیقی رپ فارسی باشد.

براساس همین گزارش به تازگی سروش لشکری یا همان «هیچکس» به اتهام ترویج و انتشار موسیقی بدون مجوز از سوی دادگاه فراخوانده شد تا با افتتاح پرونده ای با تامین قرار وثیقه ای به مبلغ 5 میلیون تومان و به قید تعهد نسبت به عدم خواندن موسیقی رپ بدون مجوز تا زمان تشکیل دادگاه آزاد باشد.

لشکری با وجود داشتن خانواده ای مذهبی برخلاف عقیده و میل خانواده خود با عنوان پدر رپ فارسی به کار خود ادامه می دهد و تا جایی پیش رفته که با چندین رسانه خارجی از جمله بی بی سی فارسی و صدای آمریکا به مصاحبه پرداخته است.

سروش لشکری از نظر نسبت فامیلی رابطه ای نیز با آزاده خلبان، سرلشکر لشکری با سابقه ترین آزاده در بند اسارت نیروهای بعثی عراقی دارد تا از این نظر نیز منحصر به فرد باشد.

لشکری با داشتن سودای میلیارد شدن به تازگی برنامه های خود را برای خروج از کشور و ادامه فعالیت خوانندگی خود در آنسوی آبها دنبال می کند اما نداشتن کارت پایان خدمت تا این لحظه مانع تحقق آرزوهایش شده است.

بر اساس همین گزارش پدر سروش که به مرز 60 سالگی رسیده است شاید تنها دلیلی باشد که به معاف شدن وی از اعزام به خدمت سربازی و دریافت کارت پایان خدمت باشد.

"مجنون لیلی" پرفروش ترین فیلم اکران نوروز تا به حال

فیلم «مجنون لیلی» قاسم جعفری تا ششم فروردین‌ماه پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروزی بوده است.

علی سرتیپی ـ پخش‌کننده‌ی این فیلم ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فروش «مجنون لیلی» را تا شب گذشته (ششم فروردین‌ماه) در 22 سینما تهران، 3/1 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: اکران این فیلم از روز اول فروردین‌ماه به‌صورت محدود آغاز و به مرور به تعداد سینماهای آن افزوده شد.

وی با اشاره به فیلم «زن دوم» به کارگردانی سیروس الوند به‌عنوان دیگر فیلمی که توسط فیلمیران اکران شده است، اظهار داشت: این فیلم پس از شش روز در 10 سینمای تهران، 35 میلیون تومان فروخته است. همچنین فروش آن در سینما آزادی نیز روزبه‌روز بهتر می‌شود.

مصطفی شایسته ـ پخش‌کننده‌ی فیلم «دایره زنگی» به کارگردانی پریسا بخت‌آور ـ نیز فروش این فیلم را 60 میلیون تومان اعلام کرد و به خبرنگار ایسنا گفت: اکران این فیلم از دوم فروردین‌ماه در 22 سینمای تهران آغاز شد و با توجه به این‌که هیچ تبلیغی برای آن انجام نشد، فروش بسیار رضایت‌بخش است.

وی ادامه داد: به‌دلیل ترافیکی که برای چاپ کپی‌ها داشتیم، پیش از نوروز موفق به تبلیغات شهری و تلویزیونی نشدیم که با مساعدت مدیر بازرگانی صداوسیما، تبلیغات فیلم از امروز آغاز خواهد شد.

فیلم «به همین سادگی» رضا میرکریمی دیگر فیلم اکران نوروزی است که تاکنون خبرنگار ایسنا موفق به گرفتن آمار فروش آن نشده است.

طرح ضربتی پلیس راه در جاده‌های سراسر کشور

طرح ویژه و ضربتی پلیس‌راه کشور در جاده‌ها از 7 فروردین ماه سال جاری آغاز می‌شود.

  


به گزارش خبرگزاری فارس در اطلاعیه‌ صادر شده از سوی ریاست راهنمایی و رانندگی کل کشور، ‌آمده است: به اطلاع همه مسافران نوروزی می‌رساند، به منظور کاهش تصادفات و خسارات جانی و مالی ناشی از آن و تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌های اصلی و فرعی کشور و جلوگیری از وقوع حوادث تلخ و ناگوار از تاریخ 1378/1/7 تا پایان تعطیلات عملیات ویژه و ضربتی پلیس راه دار جاده‌ها آغاز و به طور شبانه‌روز اجرا خواهد شد.
1- در همه استان‌ها تعداد زیادی از تیم‌های ضربت و ویژه نامحسوس به طور شبانه‌روزی ضمن تردد در همه معابر اصلی و فرعی با تخلفات رانندگان وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به شدت برخورد خواهند کرد.
2- 2 هزار نفر بازرسان ویژه نامحسوس ناوگان عمومی مسافربری به طور شبانه‌روزی در پوشش مسافر وسیله نقلیه عمومی مسافربری ضمن مسافرت با اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها و سواری‌های کرایه تخلفات رانندگی را ثبت و اقدامات لازم را جهت برخورد با متخلفان و شرکت‌های مسافربری تحت پوشش انجام خواهند داد.
3- 5 هزار بازرس نامحسوس افتخاری پلیس راهنمایی و رانندگی به طور شبانه‌روزی در همه معابر درونشهری و برونشهری تخلفات رانندگان را ثبت و به مرکز کنترل نامحسوس راهنمایی و رانندگی ناجا گزارش می‌کنند که در اسرع وقت قبوض جریمه تخلفات این افراد صادر و به نشانی محل سکونت مالکین خودروها ارسال می‌شود.
4- با توجه به تجهیز و دسترسی کلیه پاسگاه‌های پلیس‌راه به بانک اطلاعات تخلفات رانندگان، به محض رویت تخلف هر یک از رانندگان در جاده‌ها بلافاصله سابقه تخلفاتی راننده توسط ماموران پلیس‌راه بررسی و در صورت وجود سابقه تخلفات حادثه‌ساز ضمن اعمال قانون، گواهینامه رانندگان متخلف ضبط یا ابطال و وسیله نقلیه آنان نیز توقیف و از ادامه رانندگی آنان جلوگیری خواهد شد.
5- کلیه مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلفات رانندگان وسایل نقلیه باربری که درجاده‌ها با سرعت کم موجب سد معبر سایر وسایل نقلیه شده و تخلفات رانندگان کلیه وسایل نقلیه‌ای که حرکات نمایشی و مارپیچ انجام می‌دند و تخلفات رانندگان وسیله نقلیه عمومی مسافربری اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری می‌توانند مراتب را سریعا از طریق پیامک به شماره 300051110 و یا تلفن 110 مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش دهند تا بلافاصله موضوع به پاسگاه‌ها و یا گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس‌راه ابلاغ و با رانندگان متخلف برخورد سریع و قانونی صورت گیرد.