خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

تاراج حریم خصوصی زنان ایرانی در جشنواره زیبایی

 ‌آلبوم‌های عکس‌ نیمه عریان زنان و دختران ایرانی در جشنواره‌ای به نام زیبایی و تندرستی در تهران برای عموم مردم اعم از مرد و زن به نمایش درآمده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، طی 2 روز گذشته در یکی از نقاط شمالی‌‌ تهران جشنواره‌ای به نام زیبایی و تندرستی بر پا شده است. 

این جشنواره که در قالب بیش از 50 غرفه در 2 سالن متصل به هم شکل گرفته آتلیه‌های عکاسی مشهور،‌ آرایشگاه‌‌های زنانه، عرضه‌ کننده محصولات لوازم آرایشی، مراکز جراحی زنان، کلینیک‌های پوست، گالری‌های عروس، مزون‌های لباس زنان و شرکت‌های عرضه‌کننده دستگاه‌های کاهش وزن را در خود جای داده است. 



در این جشنواره و نمایشگاه که به ظاهر مختص زنان به نظر می‌رسد صرف‌نظر از شکل ظاهری پر رنگ و لعاب غرفه‌داران که عمدتاً صاحبان آتلیه‌ها، ‌آرایشگاه‌ها یا عرضه‌‌کنندگان لوازم آ‌رایشی و بهداشتی هستند حضور قابل توجه آقایان، هر مخاطب تازه‌ واردی را به این نمایشگاه، متحیر می‌کند.
در این نمایشگاه آلبوم‌های نیمه باز زنان نیمه عریان که غالباً در لباس عروس بودند در پیشخوان غرفه‌های مزون لباس،‌ آرایشگاه و آتلیه چشم هر بازدید کننده‌ای را خیره می‌کرد. البته غرفه‌داران می‌گفتند این آلبوم‌های عکس به آقایان داده نمی‌شود در حالی که خود عکاس که صاحب آتلیه هم بود یک مرد بود دستیارش هم یک مرد بود و همین آقایان خودشان آلبوم‌ها را برای بازدیدکننده‌ها ورق می‌زدند.
یکی از خانم‌های بازدید ‌کننده ‌از این نمایشگاه که در حال فیلمبرداری از یکی از این آلبوم‌هایی که به وفور هم در این نمایشگاه یافت می‌شد، بود که با اعتراض صاحب آتلیه عکاسی همان ‌آلبوم مواجه شد.
خانم علت عدم مخالفت صاحب آتلیه را پرسید.
آقای صاحب آتلیه هم گفت: «خوب است یکی از عکس‌ شما فیلمبرداری کند؟»
خانم گفت: «کسی که عکسش را در این آلبوم به ثبت رسانده حتماً فکر همه چیز را کرده.»‌
آقا گفت: «مشکل دارد.»
خانم گفت: «یعنی اگر این فیلم را یک آقا ببیند مشکل دارد؟»
آقا گفت: «بله!»
خانم گفت: «پس لطفاً شما هم نگاه نکنید.»
دو غرفه آن طرف‌تر خانمی غرفه مزون لباس عروس به پا کرده بود و آلبوم‌های عروس‌هایش را جلوی غرفه چیده بود تا هر کس تمایل دارد آن‌ها را تورق کند از او درباره عکس‌های درون آلبوم پرسیدیم. گفت: «اینها عروس واقعی نیستند بلکه مدل هستند و خودشان اجازه داده‌اند تا عکس‌هایشان را به همه نشان ‌دهیم.»‌
در این نمایشگاه دو مأمور نیروی انتظامی نیز حضور داشتند از یکی از این دو مأمور از دست به دست شدن آلبوم‌های عکس زنان نیمه عریان در نمایشگاه و ‌پلمب آتلیه‌های عکاسی توسط نیروی انتظامی طی ماه‌های اخیر پرسیدیم‌ و او پاسخ داد: «این آلبوم‌ها را مردها نمی‌بینند البته اگر هم ببینند تذکر می‌دهیم!»
این نمایشگاه که به نام زیبایی و تندرستی است به همت یک شرکت بخش خصوصی به نام «م» به مدیریت عاملی «امیر . الف» برپا شده است و از هر غرفه‌ دار‌ خود برای شرکت در 3 روز جشنواره به طور میانگین‌ 850 هزار تومان دریافت کرده است.
نحوه شرکت در این نمایشگاه نیز تنها به انتخاب شرکت مجری بوده است یعنی عوامل این شرکت از برخی از دست‌اندرکاران امور زیبایی و تندرستی به طور اختصاصی دعوت به عمل آورده‌اند و هیچ گونه فراخوانی را برای عموم منتشر نکرده‌اند.
مسئولان ‌این جشنواره وعده می‌دهند که این جشنواره‌ پائیز سال آینده نیز برپا می‌شود.
این پرسش که چگونه این نمایشگاه توانسته است از دستگاه‌های ذیربط مجوز فعالیت بگیرد و با شرح آنچه رفت به فعالیت خود نیز ادامه دهد، جای تأمل دارد.
فیلم این جشنواره در خبرگزاری فارس موجود است.

نظرات 1 + ارسال نظر
رانا دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://paintinggallery.blogfa.com

شاد باشید

اگر به نقاشی علاقمند هستید سری به وبلاگ من بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد