خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

پخش فیلم‌های مستهجن برای مردم آذربایجان شرقی

قاصدک:در حالی که دولت جمهوری آذربایجان از چندی قبل پخش سریالها و فیلمهای ایرانی را که از برخی شبکه‌های تلویزیونی این کشور پخش می‌شد را ممنوع کرده است این شبکه‌ها در اقدامی تعجب برانگیز به پخش فیلم‌های مستهجن روی آورده‌اند که در شهرهای مرزی استان آذربایجان شرقی با آنتنهای معمولی هم قابل دریافت است.


مهر: کانالهای تلویزیونی جمهوری آذربایجان در سیاستی آشکار پخش برنامه‌های مبتذل و مستهجن را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش داده اند.


از آنجا که برنامه‌های مستهجن پخش شده از کانالهای تلویزیونی جمهوری آذربایجان با آنتنهای معمولی در شهرهای مرزی استان آذربایجان شرقی قابل دریافت است موجبات نگرانی خانواده‌ها را به دنبال داشته است.

در حالی که دولت جمهوری آذربایجان از چندی قبل پخش سریالها و فیلمهای ایرانی را که از برخی شبکه‌های تلویزیونی این کشور پخش می‌شد را ممنوع کرده است این شبکه‌ها در اقدامی تعجب برانگیز به پخش فیلم‌های مستهجن روی آورده‌اند که در شهرهای مرزی استان آذربایجان شرقی با آنتنهای معمولی هم قابل دریافت است.

پیشتر پخش سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی که به علت دوری از ابتذال به شدت از طرف مردم کشور جمهوری آذربایجان مورد استقبال قرار گرفته بود به یکباره قطع شده و جای آنها را فیلمهای مبتذلی گرفته که به راحتی در شهرهای مرزی ایران از جمله استان آذربایجان شرقی هم قابل دریافت است.

این موضوع که نگرانی خانواده‌ها را به دنبال داشته است از آن جهت قابل تامل است که برخی شبکه‌های این کشور مانند شبکه « آینس» که پخش سریالهای امام علی (ع)، اصحاب کهف، تنهاترین سردار، حضرات ابراهیم، ولایت عشق، شب دهم، زیر تیغ و باجناقها را روی آنتن خود برده بود اکنون در سیاستی آشکار اقدام به پخش برنامه‌هایی می کند که به نظر می رسد در هدفگیری مخاطبان خود روی جوانان ایرانی شهرهای مرزی برنامه ویژه‌ای تدارک دیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد