خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

بررسی خرید خدمت سربازی در مجلس

رعایت عدالت اجتماعی و درنظرگرفتن توانایی‌‏های سربازان برای خدمت درطول مدت درنظرگرفته شده؛ از دیگر محورهای مورد نظر در تدوین این طرح است.


یلنا: نایب‌‏رئیس کمیسیون امنیت‌‏ملی و سیاست‌‏خارجی مجلس با اشاره به بررسی طرح خوشایند‌‏سازی خدمت سربازی که هم‌‏اکنون در این کمیسیون درحال بررسی است، گفت: مهمترین محور این طرح ایجاد انگیزه درجوانان برای انجام این خدمت است.

حسین سبحانی‌‏نیا نماینده نیشابور تصریح کرد: این طرح درکمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با همکاری مراجع و دستگاه‌‏های مسوول در حال بررسی است که با نظرسنجی ازمردم، چرخه تامین اطلاعات برای تنظیم نهایی این طرح جهت ارائه به صحن علنی مجلس، تکمیل می‌‏شود.

وی افزود: این طرح با هدف بازنگری درقانون نظام وظیفه و با درنظرگرفتن آخرین ملاحظات لازم درآن، از جهت نیروی انسانی و نیازهای دستگاه‌‏های اجرایی، هزینه‌‏های موجود ونحوه بهره‌‏برداری از پتانسیل‌‏ها درحال بررسی وتدوین می‌‏باشد.

سبحانی‌‏نیا تاکیدکرد: رعایت عدالت اجتماعی و درنظرگرفتن توانایی‌‏های سربازان برای خدمت درطول مدت درنظرگرفته شده؛ از دیگر محورهای مورد نظر در تدوین این طرح است.
وی گفت: دراین طرح مسایلی از قبیل کم کردن مدت خدمت سربازی و خرید آن به شور و مشورت گذاشته خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد