خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

خبرهای داغ از ۴ گوشه دنیا

..خبر - سرگرمی - دانلود

کودک چینی با قلبی بیرون از بدن

قاصدک:پزشکان در چین به دنبال راه حلی برای زنده نگه داشتن کودک 5ساله چینی هستند که از بدو تولد با قلب بیرون از بدن به دنیا آمده است.

به گزارش ایسنا، «ژانگ ویوآن» پنج ساله، از بدو تولد با قلبی بدون پوشش و بیرون از بدنش به دنیا آمد و پزشکان زنده ماندن او را تا این سن نوعی معجزه می‌دانند.

براساس اعلام رییس مرکز پزشکان چین این نوع تولد بسیار نادر بوده و از هر یک میلیون کودک با قلب بیرون از بدن، تنها پنج کودک زنده می‌مانند.

این پسر بچه اهل دهکده «هتائی» از استان «لیائونینگ» است و تاکنون هزاران بار توسط پزشکان متخصص قلب و عروق و کودک مورد معاینه قرار گرفته تا علت اصلی زنده ماندنش مشخص شود.

سخنگوی بیمارستان مرکزی چین در این باره گفت: هنوز مطمئن نیستیم که بتوان با استفاده از عمل جراحی، قلب این کودک را به داخل بدنش بازگرداند؛ چرا که قلب این پسر بچه در جای اصلی خود قرار نگرفته است.

والدین این کودک که هر دو زباله‌ جمع کن هستند، تا پیش از این، کودک را نزد پزشک نبرده بودند و تنها با یک پوشش بر روی قلب وی، از مرگش جلوگیری کرده و به او اجازه بازی کردن با کودکان دیگر را نمی‌دادند.

پدر این کودک در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی، گفته: من و همسرم پول کافی نداریم و از عهده مخارج عمل پسرمان بر نمی‌آییم، اما از این‌که او تمام این پنج سال درد می‌کشید و یک کلمه بر زبان نیاورد، خود را مقصر می‌دانیم.

در این میان جامعه پزشکی چین متعهد شده، تا نیمی از مخارج و هزینه‌های عمل قلب این کودک را پرداخت کند.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد